Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sa i går at når jeg forhåndsbestilte Killzone 2 hos gamestop ville de første kundene på special edition. Dette viste seg å være feil fra han i butikken. Det var limited edition, altså "tin coveret". Hvertfall et sykt rått cover. :)

 

Er nå på 3.bane, for ett spill! Er helt klart vært all ventinga!!

Må bare legge til noe. På 2.bane så jeg en helghast hoppe over et gjerde, og da jeg så den store skyggen tenkte jeg bare wow! Det så bare helt ekte ut :D

Endret av SB-triiP
Lenke til kommentar
Ja, du mener når han helghasten hopper over gjerdet i den bakgaten? Helt syk den animasjonen. Det sykeste er at hvis du rusher bortover og skyter han mens han hopper over, så detter han ned.

Ja, akkurat den jeg mener. Er helt rått!

Starten på den banen er forresten sinnsykt fet :D Ta dere tid til å se på alt som skjer rundt dere når dere er på vei bortover for å snakke med Narville.

 

Alle dere som spiller nå må gjerne legge meg til på PSN forresten, så har man oversikten i kveld :) PSN: Haansi

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
KONGE!

 

 

Eneste som suger er sniperen, bruke sixaxis til å styre er noe av det værste som finnes. Kunne vært en funksjon som kunne slåes av..

Du kan jo velge å ikke bruke den. Den fungerer faktisk jævlig bra i noen situasjoner. Hatet den i starten jeg også.

Da skjønner jeg ikke hvordan den skal brukes! Tips?

Lenke til kommentar
KONGE!

 

 

Eneste som suger er sniperen, bruke sixaxis til å styre er noe av det værste som finnes. Kunne vært en funksjon som kunne slåes av..

Du kan jo velge å ikke bruke den. Den fungerer faktisk jævlig bra i noen situasjoner. Hatet den i starten jeg også.

Da skjønner jeg ikke hvordan den skal brukes! Tips?

Altså, du kan styre siktet som vanlig med kontrollen. Holder du kontrollen helt iro, vil ikke siktinga påvirkes av sixaxis. Hvis du feks styrer med analogspaken, og det kommer en fiende raskt til høyre, kan du bevege kontrollen med sixaxis raskt mot høyre, og siktet vil da bevege på seg.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...