Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, men selv om nye FPS spill ville gjort alt dette bra, ville det forstatt vært en følelse hos mange at man har sett det før.

Det er alltid kjekt å være de første på ting og dermed stå som den ultimate utgaven, men det skyldes vel like mye nostalgi.

Jeg tviler vel på at så mange FPS som kommer ut i dag er i en situasjon der de vil stå igjen som inspirasjon og ideal på samme måte, rett og slett fordi det ikke er mulig å ikke ha med ting som er gjort bra før også.

Ein kan seie at det er vanskeleg å kome med noko nytt, no som alt er "funne opp før". Men ein kan og snu argumentet og seie at det alt som er funne opp gir eit enda betre grunnlag for å kome med nyskaping. Nyskaping i seg sjølv er heller ikkje eit mål for å vere noko anna enn eit ordinært fps-spel. Dette tilside er poenget at ikkje alle fps-spel er ordinære fps-spel, som enkelte ser ut til å meine.

Lenke til kommentar

Fikk denne mailen fra absoluttspill i dag. Er det bare tull eller? :ohmy:

 

Vi ser at du har forhåndsbestilt Killzone 2 til PS3 fra oss. Dette spillet har release 3.mars.

 

Dessverre er vi ikke i stand til å få sendt Killzone 2 til deg på release. På grunn av en feil vil ikke Killzone 2 bli levert til oss i tide til å få sendt spillet til deg på release.

 

Vi har jobbet hardt for å få løst problemet slik at vi skulle få spillet i tide, men dessverre lar det seg ikke gjøre. Vi kan dessverre ikke gi noen konkret dato for når vi får spillet inn til oss heller, men vil gi info om dette så fort vi vet mere. Det kan uansett fort ta ett par uker før det kommer inn til oss.

 

Vi beklager dette på det sterkeste og er klar over den frustrasjonen og irritasjonen dette medfører. Vi hadde i det lengste håpet å få spillet på lager i dag, men dessverre dukket det ikke opp. Vi mente uansett det var viktig å få sagt ifra så tidlig som mulig så du har en mulighet til å skaffe spillet et annet sted dersom det skulle være ønskelig.

 

Dersom du har forhåndsbetalt vil vi selvfølgelig refundere pengene til deg dersom du velger å kanselere ordren din.

 

Vi beklager nok en gang og jobber hardt for å få tak i spillet så fort som mulig.

 

 

Med vennlig hilsen

Absoluttspill.no

Lenke til kommentar

Sånt skjer som UrgeLOL sier, men alikevel, synes Absoluttspill viser utrolig spirit når de skriver:

 

Vi mente uansett det var viktig å få sagt ifra så tidlig som mulig så du har en mulighet til å skaffe spillet et annet sted dersom det skulle være ønskelig.

 

Hadde det vært meg hadde jeg ikke avbestilt av den grunn :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Kun 2 dager igjen nå. Må si jeg gleder meg til å spille multiplayer og ha på egen musikk i bakgrunnen. Klassisk musikk + Killzone 2 funker sikkert perfekt. Får jeg endelig testet ut skikkelig Ps3 bt headsettet også, skal bli artig dette her.

 

Dere som har spillt MP demoen, eller har det fulle spillet: når man skal finne server, er det som cod4 at det er automatisk, eller er det som Warhawk, at man kan browse selv?

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...