Gå til innhold

Gamestop Q&A tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jokke, jeg anbefaler deg å prøve å bytte på platekompaniet eller en lignende foretning. Da er spillet ditt verdt det som det koster nytt hvis de tar det i mot, noe jeg aldri har hatt noe problem med tidligere :)

 

Grunnen til at jeg spør er at det fulgte med en PS3 som bundle, sammen med GTA4. Vanlig innpakning på det, men jeg vil tro ganske mange andre har fått det også...?

Lenke til kommentar
Jokke, jeg anbefaler deg å prøve å bytte på platekompaniet eller en lignende foretning. Da er spillet ditt verdt det som det koster nytt hvis de tar det i mot, noe jeg aldri har hatt noe problem med tidligere :)

 

Grunnen til at jeg spør er at det fulgte med en PS3 som bundle, sammen med GTA4. Vanlig innpakning på det, men jeg vil tro ganske mange andre har fått det også...?

 

Så lenge spillet ser orginalt ut og er i plast vil de fleste kjedene bytte dette som det var nytt.

Det vil si du leverer inn spillet du vil bytte og får velge et spill til samme pris å ta med deg.

 

Platekopmpaniet, Elkjøp, Spaceworld osv bryr seg ikke om hvor mange som har fått disse spillene, bare at det ser nytt ut så det kan selges på nytt som ny.

Lenke til kommentar
Jokke, jeg anbefaler deg å prøve å bytte på platekompaniet eller en lignende foretning. Da er spillet ditt verdt det som det koster nytt hvis de tar det i mot, noe jeg aldri har hatt noe problem med tidligere :)

 

Grunnen til at jeg spør er at det fulgte med en PS3 som bundle, sammen med GTA4. Vanlig innpakning på det, men jeg vil tro ganske mange andre har fått det også...?

 

Så lenge spillet ser orginalt ut og er i plast vil de fleste kjedene bytte dette som det var nytt.

Det vil si du leverer inn spillet du vil bytte og får velge et spill til samme pris å ta med deg.

 

Platekopmpaniet, Elkjøp, Spaceworld osv bryr seg ikke om hvor mange som har fått disse spillene, bare at det ser nytt ut så det kan selges på nytt som ny.

 

Tittet nøye på det nå og det ser helt originalt ut bortsett fra en ting: I en liten firkant bakpå står det "not to be sold separately". Dermed tror jeg vanlig innbytte er uaktuellt, spørsmålet er vel heller om Gamestop tar imot slike...

Lenke til kommentar

Ingen butikkar kan måle seg med enkelte tilbod Gamestop har ved innbytte, det er sikkert. Ellers er prisane jevnt høge, som forventa.

 

"Alle spill er åpne"? Kva meiner du med det? Brukte spel er jo sjølvsagt åpna, kva forventa du? Nye spel er ikkje åpna.

 

Eg heller kalle dine begrunnelser for patetisk enn butikken. Ingen fysiske butikkar kan uansett måle seg med nettbutikkar, det må vel folk klare å innsjå etterkvart.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Handler aldri der pga. alle spill er åpne, dårlig renhold, dårlig service. Stive priser på nyere spill, og generelt sett spillverdens europris = DRITT.

 

Patetisk butikk, forholder meg til absoluttspill, alltid gode priser, UÅPNEDE SPILL og folkene der kan jobben sin.

 

Tidenes dårligste og mest usaklige innlegg??

 

Spill er åpne?!

Ja brukte spill er selvsagt åpnet samme er spillene som har sine cover utstilt i butikken..

De fleste spill som blir solgt er uåpnede..

Dårlig renhold?!

Om du har vært i en butikk som kanskje var litt støvete så betyr ikke dette at alle butikkene har det sånn.

Dårlig service?

Jeg garanterer deg at du ikke finner noen som utøver bedre service enn det min butikk gjør, det gjelder også mange andre Gamestop butikker.

Noen "råttene" epler finnes nok men det gjelder vel alle kjeder?

 

Å samenligne med Europris viser jo bare din uvitenhet..

Gamestop er uten tvil den kjeden som tar spill mest seriøs og de fleste som jobber i Gamestop er seriøse gamere!

Prismessig ligger vi likt de fleste andre som selger spill over disk.

Noen billig kjeder ligger litt under men de lever ikke av å selge spill alene..

Lenke til kommentar
Hei.

 

Har en nintendo wii, komplett (med spillene som fulgte med), i tillegg til 1 håndkontroller.

Og så har jeg Wii Play (som fulgte med den ene håndkontrolleren), Harry Potter og Føniksordenen, Guitar Hero III, Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer og Marioparty 8.

 

Noen som veit hvor mye jeg kan få for dette?

 

:)

Lenke til kommentar

Hei i Torvbyen her i Fr.Stad har jeg hørt at Gamestop har et tilbud "bytt inn din PS2 med 5spill og kjøp XBOX360 Arcade for 499kr. Jeg lurte på om dette tilbudet fortsatt gjaldt.

 

EDIT: Skjekker imorra uansett håper de har flere xboxer igjen skal sende den rett til modda

 

EDIT2: Var i går Å sjekka i gamestop i Fr.stad tilbudet var gåttut og de hadde fått inn 200 PS2er. Jeg lurte på om noen andre butikker i dette lange land hadde noen flere xboxer med dette tilbudet?

Endret av Ballestikk
Lenke til kommentar
Hei.

 

Har en nintendo wii, komplett (med spillene som fulgte med), i tillegg til 1 håndkontroller.

Og så har jeg Wii Play (som fulgte med den ene håndkontrolleren), Harry Potter og Føniksordenen, Guitar Hero III, Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer og Marioparty 8.

 

Noen som veit hvor mye jeg kan få for dette?

 

:)

 

Vet ikke hvor mye du får, men tipper du får langt mer på finn.no ol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...