Gå til innhold

Gamestop Q&A tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det vart utvida fram til jul om eg ikkje tar feil, eller kanskje det var ut året.

Å? Fant ingen ting på nettsiden, men jeg må bare beklage hvis det er feil. Tør jeg spørre om en link?

Har ikkje, men at nettsidene ikkje er oppdatert kjem vel ikkje akkurat som noko bombe.

Bare for å fjerne all tvil: Guitar Hero - World Tour tilbudet gjelder enda. Det er forlenget på ubestemt tid, så har du to spill du ikke spiller lenger + 99,-, og har lyst på GH: WT, er det bare å gå til Gamestop med en gang :)
Lenke til kommentar
Hvor lenge varer tilbudet om guitar hero world tour for 99, mot innbytte av 2 spill?

Og kan man bytte med kung fu panda og indiana jones spillene som er med når du kjøper 360'en?

 

Kung fu panda og indiana jones gjelder bare som et spill... det gjorde det hvertfall i butikken nermest meg

Lenke til kommentar

Hei.

 

Har en nintendo wii, komplett (med spillene som fulgte med), i tillegg til 1 håndkontroller.

Og så har jeg Wii Play (som fulgte med den ene håndkontrolleren), Harry Potter og Føniksordenen, Guitar Hero III, Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer og Marioparty 8.

 

Noen som veit hvor mye jeg kan få for dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...