Gå til innhold

Gamestop Q&A tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bare lyst til å komme med litt skryt til butikken, denne ligge i haugesund, og her har de personal med peiling. Og det er veldig gode priser i forhold til Spaceworld som ligge noen butikklokaler lenger bort.

 

F.eks det er ikke mange butikkene du finner et så bra PS3 Tilbud som de har nå. Og spillene ligger som oftest 50-100kr billiger enn spaceworld eller lik pris.

 

Meget fornøyd håper bare på at de klarer seg fint:)

Lenke til kommentar

Gamestop er verdens største spillkjede og nå er vi også norges største "rene" spillkjede.

Selvsagt gjøres det ingenting ulovlig i forhold til bytte,etc og vi går nok ikke dukken ;-)

Dessverre kan man oppleve at spill har urimelig utsalgspris i forhold til innkjøp, dette kan være feil fra hovedkontoret eller spill som pga et eller annet tilbud har fått en veldig lav innbyttepris.

Ta f.eks Motorstorm eller Resistance, de fulgte jo med ps3`en stund å innbytte verdien ble derfor satt veldig lavt siden vi fikk inn 100vis av dette spillet..

Lenke til kommentar

Ps2`en og 5 spill gir deg en Elite for 1500kr med innbytte dealen vi har nå.

Hva du får for resten er vanskelig å si men at du får de resterende 1500 skjer ikke.

Ps2 spill er lite verdt nå og sjeldent man får mer enn 100kr for et spill, for det meste endel lavere..

Ta dem men til butikken å sjekk, det er det enkleste..

Lenke til kommentar

Jeg har lyst på Fallout 3 og Fifa 09 til X360, og tenkte derfor å kvitte meg med noen spill som jeg antaqeligvis aldri hadde kommet til å røre igjen.

 

Spillene er:

 

X360

Devil May Cry 4

Tony Hawk's Proving Ground

Turok

Orange Box

Oblivion (ikke GOTY)

FIFA 08

Crackdown

Pro Evo Soccer 6

 

PS2:

Guitar Hero (bare spillet)

 

Xbox:

Half-Life 2

 

Alle spillene er mint condition med cover og manualer og alt det som hører til. Jeg har aldri byttet inn spill på Gamestop før, men hva tror dere jeg får for dette? Holder det til to de spilla eller blir det mellomlegg?

Endret av ZolidZnak
Lenke til kommentar

Eg bytta inn ein PS2+5 spel mot Xbox Arcade der det fulgte med Sonic Tennis elns. Så bytta eg einn Sonic Tennis pluss eit spel eg kjøpte for 50,- mot GH:WT+gitar og betalte 99,- kroner. I sånne tilfeller må dei gå litt i minus, men det er vel sum summarum som gjelder, så lenge det går opp så er eg lukkeleg. Eg har ikkje vondt av å dra nytte av eit sånt system.

Lenke til kommentar
Jeg har lyst på Fallout 3 og Fifa 09 til X360, og tenkte derfor å kvitte meg med noen spill som jeg antaqeligvis aldri hadde kommet til å røre igjen.

 

Spillene er:

 

X360

Devil May Cry 4

Tony Hawk's Proving Ground

Turok

Orange Box

Oblivion (ikke GOTY)

FIFA 08

Crackdown

Pro Evo Soccer 6

 

PS2:

Guitar Hero (bare spillet)

 

Xbox:

Half-Life 2

 

Alle spillene er mint condition med cover og manualer og alt det som hører til. Jeg har aldri byttet inn spill på Gamestop før, men hva tror dere jeg får for dette? Holder det til to de spilla eller blir det mellomlegg?

 

Slike innlegg er det veldig vanskelig å svare på, siden bruktverdien på spillene kan være mye forskjellig. Det enkleste er å ta med seg det man vil bli kvitt ned til butikken, for så å se om man er fornøyd med det man får igjen for det :)

Lenke til kommentar

Hvor mye tror du jeg kan få for disse spillene?

The Sims

Harry Potter: Rumpeldunk mesterskap

Buzz: The hollywood quiz

TIF 04

Battlefield 2: Modern Combat

Speed Challenge

TY 2

EURO 08

FIFA 07

KING KONG

Colin Mcrae rally 04

The Sims: Bustin Out

FIFA 05

LEGO Star wars the video game

Total Club Manager 05

The sims 2: Dyreliv

Driv3r

FIFA street 2

Eye Toy Play

Ski Racing 05

alle er i PS2

Lenke til kommentar

lå inn ett innlegg i den gamle posten som ble flyttet men kan legge inn ett her å, planen for onsdagen er og bytte inn min ps2 i kristiansand mot xbox 360 pro

jeg har:

2 ps2'er med kabler (den ene er silver)

2 kontroller i silver

spillene:

*WRC world championship

*hotwheels world race

*SRS (street raving syndicate elns)

*pitfall the lost expedition

*splinter cell

1 minnekort

 

hvor mye mellomlegg må jeg betale for pro og eventuelt elite?

Lenke til kommentar

Har bare skryt å komme med basert på mine erfaringer med Gamestop her nede på Palmekysten. Hyggelige ansatte som hjelper til, og ei søt jente bak kassa som kan mye om spill, hjelper også ;)

 

Har et spørsmål: Vant NBA 2K9 i en konkurranse og spillet kom i sånn "gammeldags singel-cover" hvis du skjønner hva jeg mener. Uten instruksjonsmaual o.l. Er det mulig å kvitte meg med dette hos dere?

Lenke til kommentar

Hei...

Lurte på om det går ann å bytte inn Guitar Hero 3 gitaren(med spillet), for når jeg var å spurte i min lokale gamestop butikk, sa de nei :cry: , men denne var tidligere free record shop, og synest de som jobber der virker uvitende, og oppfører seg som om spørsmåla mine bare er "care" :glare:

 

Og om man kan levere inn minnekort til ps2?

 

Takk :grin:

 

Og forresten, tar de imot en Xbox 360 premium der, med alt tilbehør... Den er fra 2006 :grin:

Endret av julian1707
Lenke til kommentar

Guitar hero spillet og gitaren kan byttes inn.

 

Hvis butikken er veldig ny kan det hende de ikke har fått tilstrekkelig ordentlig opplæring enda. (Er selv tidligere Free Record Shop ansatt, og man er ganske hjelpeløs når man står der å ikke har fått noe info om ting.)

 

Minnekort til ps2 får du også byttet inn! Samme gjelder xboxen med alt tilbehør du snakker om. Ekstra kontroller får du jo ekstra penger for. (utover den ene som må følge med konsollen.)

Lenke til kommentar

Hehe, tusen takk:) Da vet jeg iallefall det, men vet du hva jeg kan gjøre for å overbevise han i kassa om at det faktisk går ann, for det tok o,1 sek å svare når for han når jeg spurte han, så han virka ganske sikker, men iogmed at kameraten min hadde bytta inn sin på eb games på strømmen visste jeg jo at det gikk ann, men tenkte da at de kanskje hadde sluttet med det...:p

Endret av julian1707
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...