Gå til innhold

Gamestop Q&A tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer nok litt ann på. I butikken jeg jobber i har vi erfart at det er umulig å selge videre, så vi stiller høye krav til gamle maskiner som skal inn. Er ikke vits å bruke tid på en defekt maskin som ingen kjøper.

 

Men er den i god stand skal det nok ikke bli noe problem. Du får ikke så mye for den da..

Lenke til kommentar
Bare for å fjerne all tvil: Guitar Hero - World Tour tilbudet gjelder enda. Det er forlenget på ubestemt tid, så har du to spill du ikke spiller lenger + 99,-, og har lyst på GH: WT, er det bare å gå til Gamestop med en gang :)

 

Tenkte meg det... :) Skal til Narvik på mandag, så jeg skal ta med meg et par spill da. :)

Lenke til kommentar

Bare for å være helt sikker på at jeg da har med meg alt jeg trenger,

 

1 stk. PS2 i god stand med strøm og tv kabel + 1 kontroll

 

Spill:

Tekken 4 (p)

Resident Evil Code Veronica X (p)

True Crime

The getaway

james Bond 007 Nightfire

 

Alle spillene er i god stand med fine cover, men er jo ikke akkurat nye og moderne lenger.

Får nesten litt dårlig samvittighet for at spillene skal være for avlegs. hehe

 

Takk for hjelpa Tobe :)

Lenke til kommentar
Ikke noe problem å bytte de spillene. Når det gjelder maskina, husk på scart-kontakten, ellers tar ikke butikken imot det. For å si det enkelt; maskinen må ha med det den hadde av kabler da du kjøpte den ny :)

 

Ah, bare den lille plastbiten med gul/rød og hvit inngang og scart på andre siden?

Må den være orginal, eller duger en hvilken som helst slik, da helst sort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...