julian1707 Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Gratulerer:D Kan man bytte inn en ps2 uten spill, bare for penga? For sklal kjøpe meg en elite, men har lyst til å vente til jasper kommer, og iogmed at det tilbudet med å bytte inn mot xboxen er over om 5 dager, vil jeg bare blir kvitt ps2en;) Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Hvor lenge varer tilbudet om guitar hero world tour for 99, mot innbytte av 2 spill? Og kan man bytte med kung fu panda og indiana jones spillene som er med når du kjøper 360'en? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Tilbudet om Guitar Hero var over 7. desember, altså en god stund siden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Det vart utvida fram til jul om eg ikkje tar feil, eller kanskje det var ut året. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 GH innbytte dealen er over, siste dagen var fredag... Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Det vart utvida fram til jul om eg ikkje tar feil, eller kanskje det var ut året. Å? Fant ingen ting på nettsiden, men jeg må bare beklage hvis det er feil. Tør jeg spørre om en link? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Det vart utvida fram til jul om eg ikkje tar feil, eller kanskje det var ut året. Å? Fant ingen ting på nettsiden, men jeg må bare beklage hvis det er feil. Tør jeg spørre om en link? Har ikkje, men at nettsidene ikkje er oppdatert kjem vel ikkje akkurat som noko bombe. Bare for å fjerne all tvil: Guitar Hero - World Tour tilbudet gjelder enda. Det er forlenget på ubestemt tid, så har du to spill du ikke spiller lenger + 99,-, og har lyst på GH: WT, er det bare å gå til Gamestop med en gang Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Kjøper gamstop playstation 1 spill også? Hva med ratt og pedaler? Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Kan man bytte inn dvd filmer ? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 DVD og Bluray kan byttes inn ja men ikke mye å få for dvd`er.. Mellom 5 og 30 kr, snittet ligger på ca 10kr Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Hmm, selger dere billig Blu-ray? det har jeg ikke sett. Men filmene deres er generelt alt for dyre, 179kr for Doomsday f.eks er helt håpløst, Koster jo under 100-lappen flere steder. Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Kjøper gamstop playstation 1 spill også? Hva med ratt og pedaler? bump Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Skal bytte inn min PS2-konsoll med ca 30-40 spill. Noen som har noen tips om hvor mye jeg vil få? Spillene er alt fra Ratchet & Clank-serien til killer7 til MGS2 og 3 til Shadow of the Colossus, hvis det gir et bilde. Omtrent alle sjangere er dekt med andre ord Lenke til kommentar
pycero Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Hvor lenge varer tilbudet om guitar hero world tour for 99, mot innbytte av 2 spill?Og kan man bytte med kung fu panda og indiana jones spillene som er med når du kjøper 360'en? Kung fu panda og indiana jones gjelder bare som et spill... det gjorde det hvertfall i butikken nermest meg Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Har vi ikke nok amerikanske selskaper i Norge? Vi blir jo kastet ut av vårt eget land. PS: Vet at Free record shop er nederlandsk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Hvor mye kan eg få for et uåpnet Wrath Of The Lich King hos gamestop tro? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Ikke noe, siden de ikke tar imot PC spill. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 ah, da så. Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Kjøper gamestop gamecube med spill? Hva får jeg eventuelt for det? Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Hei. Har en nintendo wii, komplett (med spillene som fulgte med), i tillegg til 1 håndkontroller. Og så har jeg Wii Play (som fulgte med den ene håndkontrolleren), Harry Potter og Føniksordenen, Guitar Hero III, Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer og Marioparty 8. Noen som veit hvor mye jeg kan få for dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå