Gå til innhold

Kulturo: Slutt for Kulturo.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva? Wow! Nei! Men! Hvorfor?

Hvor lenge har dette vært drøftet da? Kulturo.no er/var den eneste norske siden jeg leste filmanmeldelser på, taklet ingen av de andre.

Trist dag, dette.

Men takk for dyktige journalister og de beste og mest utfyllende anmeldelsene! Og ikke minst filmtrailer-biten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke skryte på meg at jeg er/var den mest aktive leseren av kulturo, men dette er jo kjipt. Det var veldig fint å ha et sted å gå inn for å se trailere og anmeldelser, og et veldig godt avbrekk fra resten av nettverket.

R.I.P! :(

Skrevet
På vegne av oss leserne vil jeg si at dere vil være den beste kultursiden i norsk internetthistorie pr. dags dato dette innlegg.

Takker og bukker.

Applaus for Schindler og alle som har jobbet sammen med ham på denne siden!

*applauderer*

Tusen takk! Slikt varmer....

Skrevet

Hvor mye må til for at dere kan fortsette? Jeg hadde gladelig betalt minimum 100 kroner. Og hadde jeg fått med meg 100 til på det hadde jo det blitt litt. Osv osv.

Skrevet

Brått på. Trist å høre.

Pass på å holde liv i det lille det blir morphet til, da. Lover å følge med.

Ellers takk for strålende lesning i disse årene!

Skrevet

Trist nyhet.

Har skippet HW totalt de siste årene, da det ærlig talt ikke virker like interessant som det var før. Men, gamer og kulturo har virkelig kommet seg de siste årene, og mener faktisk de 2 sidene er (var...) de beste søstersidene av HW/diskujon-nettverket.

En kan alltids diskutere ukens anmeldelser av film, kino og musikk i forumet, men blir ikke på langt nær det samme uten artikler fra redaksjonen.

Skrevet

Noe av det absolutt tristeste jeg har lest på forumet på lenge. Banker mange samlivsbrudd i samme kategori så til de grader ned i støvlene. Kost meg alt for mye nesten med anmeldelser og saker fra dere.

:cry:

Skrevet

brukte ikke kulturo så mye, men begynte å lese og se artiklene mer og mer. hadde nyhetene kommet på tek.no forsiden så hadde den vært mer brukt. var ikke alltid inntressen gikk til nyehetene når de står på diskusjon.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...