Gå til innhold

COD5 verdt pengene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke gått gjennom det ennå, men førsteinntrykket mitt er hvertfall veldig bra. Skikkelig underholdende og grafikken er i mine øyne god. Likte du de fire forrige så tipper jeg du vil like dette også.

 

Men det er nå bare min mening. Det er forresten x360 versjonen jeg har spillt.

Lenke til kommentar

har spilt spillet over helga og syntes det er veldig bra, sp'n er bedre en på cod4. og mp er veldig bra! det er flere ranker, 10 stykker så det er 65 i alt. Syntes også det er fett at eks: armen din kan bli blåst rett av, dette gir litt mer realisme men også mye av grunnen til at de satt 18 år på dette. Hvis du syntes cod4 var bra, kjøp cod5. Coop på campainen er en ny liten festlig sak som er nytt i cod5, spill 2-4 spillere gjennom campainen over nett.

Ps: de la til en zombi map når man har spilt igjenom sp'n ganske festlig den og skummel :ph34r: )

Endret av LaviX
Lenke til kommentar
har spilt spillet over helga og syntes det er veldig bra, sp'n er bedre en på cod4. og mp er veldig bra! det er flere ranker, 10 stykker så det er 65 i alt. Syntes også det er fett at eks: armen din kan bli blåst rett av, dette gir litt mer realisme men også mye av grunnen til at de satt 18 år på dette. Hvis du syntes cod4 var bra, kjøp cod5. Coop på campainen er en ny liten festlig sak som er nytt i cod5, spill 2-4 spillere gjennom campainen over nett.

Ps: de la til en zombi map når man har spilt igjenom sp'n ganske festlig den og skummel :ph34r: )

 

 

Elsker COD4, men på rank 55 er det liksom ikke noe mål lenger. Så spiller ikke like aktivt som jeg gjorde før.

Lenke til kommentar
definitivt verdt pengene i min bok, bedre enn 4ern på omtrent alle måter, grafikk, lyd, våpnene er herlige og mapsa er utrolig geniale

Kunne ikke vært mer uenig.

Synes våpnene virker alt for "statiske", om det går ann å si det. M1 Garanden høres ut som en fjert, og Thompson høres ut som en moped. Jeg ble skuffet. Jeg fikk liksom aldri følelsen av at jeg skøyt med våpnet...

Lenke til kommentar
Hadde faktisk ikke fått med meg at dette var ute nå, wee :)

 

Spørs om jeg ikke prøver "fy-fy" utgaven først, og om MP-en virker bra blir det kjøp. Var det samme jeg gjorde med COD4, har ikke angret et sekund.

 

Ikke for å oppfordre til å "fy-fy'e", men du kan spille både offline, og online (på "fy-fy servere) med "fy-fy" versjonen. Jeg har den. Stort sett siden jeg er livredd for SecuROM.

 

Ontopic. Spillet er dritkult. Du kan skyte folk i huet med flotte effekter. Men... multiplayer delen (har bare testet beta) er litt for likt cod4 mener jeg.

Lenke til kommentar

Har prøvd det litt nå, må si meg veldig skuffet. Kan godt være at spillet imponerer på andre felt, men per nå gidder jeg ikke spille mer pga lyden. Alt høres ut som om det foregår i etasjen over meg, og verken granateksplosjoner eller rifleskudd høres realistiske ut. COD har alltid levert på lyden, men nå skuffer det altså voldsomt. For meg er lyden halve opplevelsen, så dette blir nok en tittel som for ligge.

Lenke til kommentar
Har prøvd det litt nå, må si meg veldig skuffet. Kan godt være at spillet imponerer på andre felt, men per nå gidder jeg ikke spille mer pga lyden. Alt høres ut som om det foregår i etasjen over meg, og verken granateksplosjoner eller rifleskudd høres realistiske ut. COD har alltid levert på lyden, men nå skuffer det altså voldsomt. For meg er lyden halve opplevelsen, så dette blir nok en tittel som for ligge.

 

 

Lyd er knallviktig! Flott at du tok det op, da sparer jeg de spenna:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...