Gå til innhold

Priser på mounts o.l i Northrend

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Driver å samler penger til epic flying og Cold Weather flying. Er det andre mount options i norhtrend? Har hørt om mammoths med passasjerer? Hvor mye koster det?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det er 1000gold for Coldweather flying, og da må du ha epic flying førsttil 5000gold. Da kan du bruke Outland flying mounts. Eneste NR mount jeg fant var engineering chopper, men det var bare ingame. Kan jo sjekke wowhead o.l. for andre NR mounts.

Skrevet
Vet det er 1000gold for Coldweather flying, og da må du ha epic flying førsttil 5000gold. Da kan du bruke Outland flying mounts. Eneste NR mount jeg fant var engineering chopper, men det var bare ingame. Kan jo sjekke wowhead o.l. for andre NR mounts.

Dette stemmer ikke. Kan ha vanlig flying.

Skrevet

20k, blir så senket til 16k med exalted. Problemet med mammothen er at den er som f.eks en siegetank å regne, dvs at det ikke er instant dismount om du f.eks kaster en spell osv.

Skrevet
Huh? Så det kan komme stormens 4 sånn mounts inn i f.eks stormwind med mager, hunters, osv. sitatenes på og skyte spells mens de suser forbi alt av spillere?

Det var ikke det han skrev ;)

Men om du er på en vanlig mount og kaster en spell, så vil du automatisk stå på bakken og begynne å kaste denne spellen. Men på disse mountene tar det litt tid å dismounte.

Skrevet
Selges slike bjørner(100% bakke mount) til 1000g tror eg det var. gleder meg til og lage flying carpet med tailoring :D

700 sist jeg sjekka. Usikkert på reputation nivået mitt, da. Er i kø. :<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...