Gå til innhold

Noen som har mottat sendingsbekreftelse på forhåndsbestilling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge en venn som i likhet med meg har bestilt fra CDON sendte de våre bestillinger fra deres lager i Sverige igår kl. 1609. Dette svarte de selv på en mail han sendte...

 

Regner med det neppe rekker frem til oss i Stavanger idag. Hvis ikke så er det siste gang det handles noe fra CDON. På grensen til svindel å kalle det for CDON.no når lageret er i Sverige.

Lenke til kommentar
Ifølge en venn som i likhet med meg har bestilt fra CDON sendte de våre bestillinger fra deres lager i Sverige igår kl. 1609. Dette svarte de selv på en mail han sendte...

 

Regner med det neppe rekker frem til oss i Stavanger idag. Hvis ikke så er det siste gang det handles noe fra CDON. På grensen til svindel å kalle det for CDON.no når lageret er i Sverige.

 

Fra min mail jeg fikk i går tirsdag:

"Takk for mail. Ordren ble sendt igår" (altså mandag)

- Virker som at cdons kundeservice ikke er helt ærlig på når de sendte disse ut...

 

Hvis pakken ikke ankommer i morgen skal jeg sende en sint mail til cdon der jeg påpeker at jeg aldri vil handle hos dem igjen. De hadde tross alt en av de dyreste prisene for CE, derfor bør du kunne forvente at pakken kommer i tide...

Lenke til kommentar
Absoluttspill.no sendte ut i går og nå sitter jeg her med spillet på skrivebordet;) Anbefaler Absoluttspill.no sterkt, de har alltid levert som de skulle :D

 

Bare synd at Account-upgrade siden til wow-EU er "403 Forbidden" for øyeblikket :p

 

Hehe, de som har oppgradert account tidligere i dag, får ikke nå logge inn hørte jeg noe snakk om, så sikkert derfor der "Forbidden" til det er løst.

Lenke til kommentar

Bestilte på elkjøp mandag ved å trykke på banneret "få spillet til releasedato" ingen spill i postkassen i dag, så da lærte vi iallefall det. Aldri forhåndsbestill på Elkjøp tross markedsføringstriks. Fikk til svar at posten forsinkelser kunne ingen gjøre noe med, men bor en time unna oslo så skulle vel tro at hvis det ble sendt på MANDAG skulle det vært her på ONSDAG :nei:

Endret av aces-high
Lenke til kommentar
Kom ingen pakke idag fra Platekompaniet eller Megastore. Begge CE.

 

Dere som sporer pakker fra Platekompaniet, hvor fant dere sporingslink?

Har lett litt men ikke funnet.

 

 

Du sender mail til [email protected] og spør om sporingslink.

 

Evt hvis du er registrert så aner jeg ikke. Sikkert mine ordrer og spor pakke eller noe tenker jeg.

 

Ankom Bergen terminal i dag, så håper på at jeg har det i morgen :D

Lenke til kommentar
virker som så si ingen har fått ifra Gamezone, etter hva en kompis fikk vite etter å kontaktet Gamezone som ble og er bombardert av sinte kunder idag.

 

Stort minus i boka for Gamezone :(

 

Synd for dem og meg, nå må jeg rulle meg ned i sentrum og skaffe spillet ved midnatt og styre med retur av de 2 spillene jeg bestillte hos Gamezone :\ Regner med det er Posten sin feil, men det hjelper lite når det alt i alt bare betyr at jeg ikke får spillet til tiden jeg trenger det :(

Lenke til kommentar
virker som så si ingen har fått ifra Gamezone, etter hva en kompis fikk vite etter å kontaktet Gamezone som ble og er bombardert av sinte kunder idag.

 

Stort minus i boka for Gamezone :(

 

Det er vel heller feil. Min pakke ble sendt på Mandag, og jeg fikk CE til mitt postkontor i går

Lenke til kommentar
Bestilte på elkjøp mandag ved å trykke på banneret "få spillet til releasedato" ingen spill i postkassen i dag, så da lærte vi iallefall det. Aldri forhåndsbestill på Elkjøp tross markedsføringstriks. Fikk til svar at posten forsinkelser kunne ingen gjøre noe med, men bor en time unna oslo så skulle vel tro at hvis det ble sendt på MANDAG skulle det vært her på ONSDAG :nei:

 

Release dato er jo faktisk ikke før i morgen... ;)

 

/Yaricks :)

Lenke til kommentar

Hei folkens.

 

Vi sendte ut spill på mandag, slik at de skulle ha kommet frem hos samtlige til i dag. Beklageligvis virker det som om Posten har noen grove forsinkelser hos seg.

Jeg har snakket med Posten i dag, og de sendte videre spillene på mandag, så hvorfor det er mange av dere som ikke har fått vet jeg dessverre ikke.

Lenke til kommentar
Bestilte på elkjøp mandag ved å trykke på banneret "få spillet til releasedato" ingen spill i postkassen i dag, så da lærte vi iallefall det. Aldri forhåndsbestill på Elkjøp tross markedsføringstriks. Fikk til svar at posten forsinkelser kunne ingen gjøre noe med, men bor en time unna oslo så skulle vel tro at hvis det ble sendt på MANDAG skulle det vært her på ONSDAG :nei:

 

Nå er release dato i morgen da (13.11.08), så får du det i morgen holder de jo det de lover.

 

EDIT: Var litt treig gitt :thumbup:

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...