Gå til innhold

Noen som har mottat sendingsbekreftelse på forhåndsbestilling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke mottatt mine 2 kopier i dag heller. Bestillte fra Gamezone, men jeg tørr vedde hatten min på at det er posten sin feil. Vanligvis så får jeg fra de dag 2 etter det er sendt. Har selv jobba i posten, så jeg vet faktisk hvor tregt ting kan gå der. Er de ikke i kassa mi i morgen etter jobb så blir jeg mektig forbanna på Posten/Bring.

Lenke til kommentar
Ikke noe vits med forhåndsbestilling eller annet slikt :p Kjøpte bare key på nettet hos gamersloot.net, fikk den på 2 timer (pga stor pågang i dag regner jeg med)

 

Funket fint og flott og etter jeg hadde bestilt ringte det en kar med særdeles gebrokken engelsk for å verifisere kjøpet, alltid kjekt.:)

 

Hvor får du klienten fra da?

Lenke til kommentar
Etter en rask titt, kan du laste ned klienten på gamersloot sin hjemmeside. Vurderer kanskje å gjøre det selv?

 

IKKE gjør det, clienten du laster ned er Beta 3.0.2 1.9?gb, og kan ikke engang insatlers..

 

Ja jeg lærte den harde veien, 500kr rett i d***...

 

Det kan lastes ned fra andre steder hvis du tenker litt .. uhm, kreativt.

Lenke til kommentar

Klokken er nå snart 7 dagen før release. Enda har jeg ikke sett noen registreringer på sporenummeret fra CDON. Noe som betyr at min CE ikke har vært i Oslo en gang, og den skal til Stavanger.

 

Meget skuffende... av enten cdon eller posten

Endret av Kjstokka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...