Gå til innhold

Noen som har mottat sendingsbekreftelse på forhåndsbestilling?


Anbefalte innlegg

Så ikke noe til min CE fra platekompaniet i dag nei, håper på å få den i morgen derimot. Eneste som er veldig irriterende er at jeg ikke har fått noen skikkelig sporingsnummer av dem, eneste numret jeg har fått er ordrenummer :thumbdown:

 

 

senn dem en mail om og få sporings nummer, legg ved ordre nummer. da får du en fin link i retur :)

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som det er mange som ikkje fikk spela sine fra gamezone igår (inkludert meg og bruttern), det står den blei sent som "brevpost (hjem i postkassa)" da skal det vel ta ein to til tre dager? Mitt kommer idag rekner eg med, vist ikkje er det noen som har screwa opp.

Var det noen som fikk pakkesporing som funket? Veit det var ein i guilden som bestilte fra gamezone og fikk pakkesporing som ikkje funka. Betyr det att det ikkje er sent i det heile tatt?

Lenke til kommentar
Så ikke noe til min CE fra platekompaniet i dag nei, håper på å få den i morgen derimot. Eneste som er veldig irriterende er at jeg ikke har fått noen skikkelig sporingsnummer av dem, eneste numret jeg har fått er ordrenummer :thumbdown:

 

2 stk CE sendt mandag og 1 stk standard sendt tirsdag, alt fra platekompaniet, alt mottatt i går. Seilte inn i Howling Fjord en halvtime før midnatt. :)

Endret av medisterpus
Lenke til kommentar

Jeg vet at jeg skal aldri bestille fra elkjøp.no. De hadde en stor banner på sida deres at hvis jeg bestilte fra dem så skulle jeg få spillet på releasedatoen. Sjekka postkassa idag og der var det ikke no pakke.

Når de lover noe slikt så burde de sende ut pakkene sine tidligere enn de gjorde denne gangen. For en gjeng med amatører.

 

edit: Fikk endelig tak i sporingsnr til pakken. Noe pakken ikke skulle ha da jeg ringte kundeservice igår.

12.11.08 11.55 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

Hipp hurra. De sendte den igår! Da kommer den nesten garantert frem til releasedatoen? Eller?

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte spill før.. inkl. Burning Crusade, men ser ikke ut til at det er noe vits lenger. Spillene er jo stort sett i butikkene samme dag nå uansett. Jeg la meg kl. 23 i går kveld. Dro på Elkjøp og var der kl. 9 i dag tidlig, hylla var full av Lich King.. driver å inst. nå.

Lenke til kommentar
Jeg vet at jeg skal aldri bestille fra elkjøp.no. De hadde en stor banner på sida deres at hvis jeg bestilte fra dem så skulle jeg få spillet på releasedatoen. Sjekka postkassa idag og der var det ikke no pakke.

 

Det er ikke sikkert at det er dems skyld. Gamezone f.eks frigjorde pakkene på lørdag eller søndag, de ble plukket opp av Posten på mandag, og nå torsdag morgen har Posten fremdeles ikke prestert å levere de, verken til Oslo eller bare et par mil ifra Gamezone, var det en som skrev...

 

Virker som om Posten har hatt store forsinkelser i det siste.

Lenke til kommentar
Jeg vet at jeg skal aldri bestille fra elkjøp.no. De hadde en stor banner på sida deres at hvis jeg bestilte fra dem så skulle jeg få spillet på releasedatoen. Sjekka postkassa idag og der var det ikke no pakke.

Når de lover noe slikt så burde de sende ut pakkene sine tidligere enn de gjorde denne gangen. For en gjeng med amatører.

 

edit: Fikk endelig tak i sporingsnr til pakken. Noe pakken ikke skulle ha da jeg ringte kundeservice igår.

12.11.08 11.55 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

Hipp hurra. De sendte den igår! Da kommer den nesten garantert frem til releasedatoen? Eller?

 

Jeg ringte også kundeservice igår og fikk oppgitt at den ikke hadde sporingsnummer. Kan du eller noen andre fortelle meg hvordan dere gikk frem for å få tak idet? Jeg syns det er helt på trynet at de hevder at de ikke brukte det når de tydeligvis gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...