Gå til innhold

Noen som har mottat sendingsbekreftelse på forhåndsbestilling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk også sendingsbekreftelse fra gamezon 9/11, men sjekket posten i dag, og ingenting annet enn lønnslipper lå der i dag (ikke at det er så ille.) Men pakkesporing fra gamezone fungerer heller ikke;

"Fant ikke noe informasjon om pakken du søkte etter. Vennligst kontroller opplysningene du oppga." Også når jeg prøver direkte fra gamezone sine kundesider... Noen andre som har erfaringer med dette? Eller er jeg bare en uheldig fyr ? ^^

Lenke til kommentar
da ringte elkjøp...de skulle sende ut wotlk CE til oss som har fått feil, som plaster på såret får vi beholde normal edition spilla og....jippi >_< ikke var det mulig å kjøre å hente heller

 

Det høres jo bra ut ... men går det an å oppgradere en konto fra WotLK-normal til WotLK-collectors? Jeg vil ha Frost Wyrmling :p

Lenke til kommentar
Jeg fikk også sendingsbekreftelse fra gamezon 9/11, men sjekket posten i dag, og ingenting annet enn lønnslipper lå der i dag (ikke at det er så ille.) Men pakkesporing fra gamezone fungerer heller ikke;

"Fant ikke noe informasjon om pakken du søkte etter. Vennligst kontroller opplysningene du oppga." Også når jeg prøver direkte fra gamezone sine kundesider... Noen andre som har erfaringer med dette? Eller er jeg bare en uheldig fyr ? ^^

vi er alle uheldige:<

Lenke til kommentar
Jeg fikk også sendingsbekreftelse fra gamezon 9/11, men sjekket posten i dag, og ingenting annet enn lønnslipper lå der i dag (ikke at det er så ille.) Men pakkesporing fra gamezone fungerer heller ikke;

"Fant ikke noe informasjon om pakken du søkte etter. Vennligst kontroller opplysningene du oppga." Også når jeg prøver direkte fra gamezone sine kundesider... Noen andre som har erfaringer med dette? Eller er jeg bare en uheldig fyr ? ^^

 

Gamezone selv kommenterte det her tidligere i tråden, det finnes ikke pakkespor på brev, det blir bare sendt med automatisk i systemet eller noe når vi bestiller, de prøver å få fjerna det for å ta bort eventuell forvirring.

 

Og ang. at det ikke har kommet noe så er det nok posten som er treig som faen :\ Blir vel midnatthandling på meg også.

Lenke til kommentar
da ringte elkjøp...de skulle sende ut wotlk CE til oss som har fått feil, som plaster på såret får vi beholde normal edition spilla og....jippi >_< ikke var det mulig å kjøre å hente heller

 

Det høres jo bra ut ... men går det an å oppgradere en konto fra WotLK-normal til WotLK-collectors? Jeg vil ha Frost Wyrmling :p

 

Etter litt googling ser det ikke lovende ut ...

http://forums.wow-europe.com/thread.html;j...79258&sid=1

 

Sukk ... *stress*

Lenke til kommentar
da ringte elkjøp...de skulle sende ut wotlk CE til oss som har fått feil, som plaster på såret får vi beholde normal edition spilla og....jippi >_< ikke var det mulig å kjøre å hente heller

 

Det høres jo bra ut ... men går det an å oppgradere en konto fra WotLK-normal til WotLK-collectors? Jeg vil ha Frost Wyrmling :p

nope, prøvde å få til dette med tbc og da gikk det hvertfall ikke =(

Det du kan gjøre er å kjøpe nytt tbc og vanilla wow, for så å bruke CE keyen til det og deretter flytte over characterene. Det er ikke så gunstig om du allerede har CE av tbc eller vanilla da, noe jeg har =/

Lenke til kommentar

Til dere som har forhåndsbestilt:

 

Dette skjer jo gang på gang! Posten er uberegnelige, og det er umulig å forutse når pakken kommer. Dette er ingen nyhet så skjønner ikke på alle som _whiner_ om dette nå. Hva med å stelle seg i kø ikveld som "alle andre"? ;)

 

Evt stelle seg i kø imorratidlig utenfor nærmeste gamingshappe.

Lenke til kommentar

Hm, etter at Gamestop stoppa preorderen min av CE igår, bestillte jeg via Elkjøp i går kveld. Det sto at de hadde flere igjen, og de har trukket penger, så hvis jeg ikke får en CE på postkontoret på fredag eller lørdag, event. mandag, så vi får se... :)

 

Har ikke fått noen annen mail fra dem enn den første som ordrebekreftelse, så er litt spent ja.

 

/Yaricks :)

Lenke til kommentar
Jeg fikk også sendingsbekreftelse fra gamezon 9/11, men sjekket posten i dag, og ingenting annet enn lønnslipper lå der i dag (ikke at det er så ille.) Men pakkesporing fra gamezone fungerer heller ikke;

 

Har NØYAKTIG samme problemet. Sendte en mail til Gamezone før jeg leste det her, hvor jeg skrev at pakken som ble sendt for 3-4 dager siden fremdeles ikke har materialisert, og at Postens sporing ikke har noen informasjon om pakken.

 

Jeg lurer på om de ikke har sendt pakken til Posten med beskjed om at de ikke skal distribueres før i morgen, eller noe slikt.

 

Enten det eller så har noen utgitt seg for å være postmann og stjelt en HAUG med spill ifra Gamezone :D

 

Hva med å stelle seg i kø ikveld som "alle andre"?

 

Tror det er de færreste som gjør det, gitt ;)

Endret av anonymouse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...