Gå til innhold

Noen som har mottat sendingsbekreftelse på forhåndsbestilling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk også sendingsbekreftelse fra gamezon 9/11, men sjekket posten i dag, og ingenting annet enn lønnslipper lå der i dag (ikke at det er så ille.) Men pakkesporing fra gamezone fungerer heller ikke;

 

Har NØYAKTIG samme problemet. Sendte en mail til Gamezone før jeg leste det her, hvor jeg skrev at pakken som ble sendt for 3-4 dager siden fremdeles ikke har materialisert, og at Postens sporing ikke har noen informasjon om pakken.

 

Jeg lurer på om de ikke har sendt pakken til Posten med beskjed om at de ikke skal distribueres før i morgen, eller noe slikt.

 

Enten det eller så har noen utgitt seg for å være postmann og stjelt en HAUG med spill ifra Gamezone :D

 

Jeg svarte jo på dette for 1 post siden ca :p Brev har ikke sporing, systemet dems sender ut sporingsnummer ved en feil som de skal fikse, så brevet er på vei. Posten er nok bare treig, en representant for Gamezone skrev også tidligere i posten at mange ordrer har "sendt" status fra lørdag og søndag, dette pga de jobba i helga for å forsikre at alle fikk spillene sine fortest mulig, men siden posten ikke går søndager ble ikke spillene sendt på de dagene, de ble bare ferdigstillte, alle med "sendt" status fra lørdag til mandag ble sendt på mandag.

 

Håper det var litt oppklarende.

 

Selv er jeg sjokkert over at posten bruker 2 dager på et brev fra kristiansand til ålesund uten at det er fremme. Pakker tar jo 3 dager. Meningsløst.

Lenke til kommentar
TBC ga de ordre om at det ikke skulle leveres ut for tidlig, men de ble tross alt levert ut samme dag som TBC kom, så jeg hadde det i postkassen, og stod klar i det the dark portal åpnet... Pussig at de ikke skal få til det i år...

 

Samme her... kommer til å savne den følelsen i kveld :( Husker når min 58 paladin som jeg frenetisk hadde levlet opp for å kunne gå gjennom portalen dro på seg tabard of the protector og tok steget igjennom. Det var noe spesielt :) Trist at jeg nå må logge meg på dagen etterpå.

 

Og nå er det jo ikke noen dark portal heller... er det bare båten ifra Stormwind som gjelder, eller?

 

Håper det var litt oppklarende.

 

Det var det :)

Endret av anonymouse
Lenke til kommentar
posten er en gjeng idioter.

 

Forsatt ingen som har fått sin pakke fra cdon.no?

 

Jeg har ikke mottatt noe i posten i dag hvertfall... Hva er poenget med å forhåndsbestille når man ikke kan spille på launch? :S

 

edit: "Varene pakkes". Herlig. Da får jeg ikke spilt på noen av fridagene mine denne uken. Takk CDON!

Endret av CompleXion
Lenke til kommentar
nå er vell egentli det i morgen da, men alikevell. posten skuffer som vanlig -.-

 

Joda, men når "alle andre" sender det slik at man skal kunne spille når serverene åpner kl. 00.01 kan jeg ikke skjønne at CDON skal ha så store problemer med å sende avgårde spillene fra seg slik at man i det minste kan ha de klare. Når de ikke engang klarer å sende slik at folk har de 13., synes jeg det er for dårlig.

 

Har hatt mye problemer med CDON de siste mnd både når det kommer til filmer og spill, så vurderer om jeg ikke må finne meg en annen norsk nettbutikk fremover.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt fra Gamezone, selv om jeg bor 20 minutter unna butikken.

Fikk bekreftet av Gamezone, senest på tlf nå om at de ble sendt på mandagen 10. nov

 

Jeg har postnummer 4700, noe som tilsier at de kun går via Post-sentralen i Kristiansand (Sørlandsparken) og ikke via Oslo - har opplevd at ett brev kan i verste fall ta en ekstra dag hit (dog via Oslo). Venter derfor på at mine 2 kamerater som har postnummer 46xx (Kristiansand) skal få sjekket postkassene sine - om ikke de heller har fått lukter dette B-Post!!

 

Fordelen for oss er jo at vi bare kjører ned til Gamezone og plukker opp ett spill rundt midnatt.

Han jeg snakket med foreslo at jeg kledde meg ut slik at jeg kunne vinne ett CE ;)

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...