Gå til innhold

Noen som har mottat sendingsbekreftelse på forhåndsbestilling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter en rask titt, kan du laste ned klienten på gamersloot sin hjemmeside. Vurderer kanskje å gjøre det selv?

 

IKKE gjør det, clienten du laster ned er Beta 3.0.2 1.9?gb, og kan ikke engang insatlers..

 

Ja jeg lærte den harde veien, 500kr rett i d***...

 

Det kan lastes ned fra andre steder hvis du tenker litt .. uhm, kreativt.

 

 

trenger vel ikke laste ned i hele tatt`? kan man ikke bare upgrade accounten ? versonen som er nå er jo nyere enn versonen på cdn

Lenke til kommentar
Men den du har inkluderer ikke WotLK, så det kan jo bli ett problem.

 

hva mener du? inkluderer ikke wotlk? kom ikke det i forje content patch? dvs... du har jo stormwind hardbord , talents samt kartet er jo som det skal

 

Patchen gjorde klar til expansion pakken men utelot hele northrend og det er den samt første hero class som er expansionen denne gangen.

Lenke til kommentar

Gamezone har sendt pakken på mandag, men posten har klart å ødelegge det slik at det har fortsatt ikke dukket opp i postkassen min. Og pakken skal bare sendes i underkant av 2 mil !

 

Forhåndsbestilte slik at jeg skulle ha spillet klar til serverne åpnet, men nå ser det jo som om det motsatte skjer. Jeg får ikke spillet før etter relase :\

Lenke til kommentar
Har lyst å kjøpe key men det nytter jo ikke det når ikke spillet er installert.:(

 

Gjøre litt research er artig det ;p Hele clienten er lagt ut på nettet. Vår alles "kjære" svenske torrentside har den liggende, kan lese mer om det på worldofraids.com, jeg lastet den ned bare for å spare meg en time etter jeg har kjøpt spillet ikveld.

Lenke til kommentar

Har heller ikke fått pakke. Bestilt ifra Gamezone og bor i Oslo. Men jeg skylder altså ikke på Gamezone, men Posten. Fattern har nettopp begynt å jobbe på sentralen, gjett om jeg skal skjelle ut ham i morra for at jeg måtte vente ytterligere 11-12 nervøse timer for å spille WOTLK :D

 

Men seriøst... dette er ufattelig kjipt, og mer enn jeg er sint på Posten, så er jeg sint på BLIZZARD, som ikke gir ut det forbanna spillet før samme dagen de ferdigstiller serverne sine. Dette har nok en mål og mening, nemlig å skape en "slow trickle" av characters inn i verdenen istedet for flodbølge og oversvømmelse og realms som går ned... men det er faktisk jævlig forargende for diehard fans som ikke får tak i Wowcracken sin i tide.

 

Neste år skal jeg kjøpe en skokk rett ifra lageret og kjøre tilbake til Oslo og begynne å selge før åpningsdagen :p

Lenke til kommentar

Mitt lå heller ikke i posten. Søren au. Hadde jeg vært yngre og villere hadde jeg kanskje kjørt de fire milene til Stavanger der det er nattåpent, men nå får jeg heller smøre meg med tålmodighet til i morgen. Ja, er det ikke i posten da finner jeg vel en vanlig spillbutikk som selger.

Endret av ellapella
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...