Gå til innhold

Noen som har mottat sendingsbekreftelse på forhåndsbestilling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kamerat av meg bestilte og betalte for 2 Collector's på Elkjøp for månedsvis siden. Han henta pakka i dag. Fikk 2 vanlige. Blir spennende å se om dette er forklaringen på hvorfor Elkjøp har så mange "Collector's Editions" tongue.gif

 

FYFAEN for no FORBANNA DRITT! har betalt elkjøp 1300kr....og hva får jeg???? 2xNORMAL ED!!!!!!!!!!! makan til elendighet

 

*High five* Velkommen i rævkjørt-av-elkjøp-klubben :)

 

Nå skal det bli spennende å se hvor mange dette gjelder ...

Lenke til kommentar

er noe annet enn den "Weight: 0,0" møkka jeg fikk levert hvertfall....best case scenario for meg nå er jo at jeg får kjøre ned dit å hente dem selv...dvs 6 timer totalt bare på kjøring mye mulig endel mer med tanke på at jeg ikke er kjent nedover der

 

@Laze: ringte dem for litt siden...var visst endel, så de 300 CE dem skal ha på nattåpent er nok hvertfall bare å drite i, blir vel knapt nok mange nok til de 50 første som blir tilbudt å kjøpe den for 199kr, et tilbud vi også burde få nå etter min mening -_-

 

edit: ring dem asap du også...for alt vi vet kan dem jo ha solgt fler enn dem har, så her lønner det seg å være raskt ute

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar
nå skulle eg ønske eg hadde bestillt fra elkjøp, ser de fleste får fra dem i dag :p

men men, håper platekompaniet klarer og levere i dag og.

 

Fikk ikke min fra platekompaniet i dag hvertfall! :thumbdown:

Fikk leveringsbekreftelse på mandag....

 

 

ah, høres ikkje bra ut :(

blir vell i morgen da..

 

Blir nok i morgen ja. Postens sporing viser at min CE fremdeles ligger i oslo.

Meeeen det er ennå håp :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...