Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Oj, nå fikk jeg plutselig lyst til å ta piercing :p

I går kveld satt jeg masse og prøvde å finne smykker osv som kunne passe der jeg vil ha piercing.

Huff, det kunne høres litt småkinky ut. Jeg vil ha piercing i øret, liek this one:

port-piercing-tn.jpg

(takk for lånet av bildet Jørgen) :p

Endret av sluffy
Skrevet
Skal jeg ta piercing så blir det i navlen, men etter at jeg så de namme dingsene som kunne komme (spesielt på asiater O_O) så fikk jeg ikke så lyst :p

Namme dingser?? Hva er det?

Skrevet
Var det sånn Trond fikk? Han måtte vel skjære dem bort så vidt jeg husker.

Det var det, ja. Men, som sagt, det er svært få det egentlig skjer med. I løpet av de årene jeg har holdt på, kan jeg telle alle tilfellene på to hender (med et par amputerte fingre).

Skrevet
Skal jeg ta piercing så blir det i navlen, men etter at jeg så de namme dingsene som kunne komme (spesielt på asiater O_O) så fikk jeg ikke så lyst :p

Piercing i navlen er flott på jenter. Psilocybe passer sikkert ekstra godt på om du velger å ta en ;)

Skrevet

Hva er namme dingser?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

:green:

trollnarr%20(web)3.jpg

Denne var litt kul da:

hand%20(web)2.jpg

Skrevet

Hva er namme dingser?

Tror hun mente de ekle klumpene man kunne få.

Kommentar til Tattoo-Harald: UFF!

Skrevet (endret)

wh1te: pass deg nå. Forrige gang vi hotlinket bilder fra tattooharald.com, kom webmasteren inn, opprettet en ny bruker, og mente at dette var knakende bra arbeid. :)

Jeg syns fremdeles denne vikingen tar kaken. Helt utrolig dårlig. puke.gifPicture%20137%20(web)2.jpg

Endret av psilocybe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...