Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Er det noen her som har noen linker til noen gode tatoo gallerier.

 

Er på jakt etter en tatovering som skal gå fra skulderen til ryggen evnt. foran på brystkassa også.

 

Trenger noen innspill og ideèr da jeg ikke har lyst på noe som "alle" har. Er heller ikke så hlad i for mye farger.

 

Det greieste hadde selvfølgelig vært og kjent en som var skikkelig godt til å tegne, men det gjør jeg dessverre ikke.

Lenke til kommentar

jeg ville enkelt og greit ikke gått til tattoharald bare fordi bildene på siden hans er så sinnsykt dårlig.. de fleste er jo så dårlig at man ikke kan dømme tatoveringen etter det..

stort sett alle bildene er jo blendet av blitzen, og de som ikke er det er jo så utydelige..

heldigvis bor jeg i Bergen, sånn at når jeg skal ha meg en tattis går jeg til psilo :p

 

 

edit: vet at mange er kresen på om det skal være små eller store bokstaver i nicket sitt, så jeg forandret en P til en p... :)

Endret av Musty
Lenke til kommentar
jeg ville enkelt og greit ikke gått til tattoharald bare fordi bildene på siden hans er så sinnsykt dårlig.. de fleste er jo så dårlig at man ikke kan dømme tatoveringen etter det..

stort sett alle bildene er jo blendet av blitzen, og de som ikke er det er jo så utydelige..

heldigvis bor jeg i Bergen, sånn at når jeg skal ha meg en tattis går jeg til psilo :p

 

 

edit: vet at mange er kresen på om det skal være små eller store bokstaver i nicket sitt, så jeg forandret en P til en p... :)

Ikke for å prate negativt om Psilo, men han er faktisk ikke en profesjonell tatovør. Han driver hovedsaklig med piercing.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ikke for å prate negativt om Psilo, men han er faktisk ikke en profesjonell tatovør. Han driver hovedsaklig med piercing.

Så vidt jeg har fått med meg er han både dyktig og billig, selv om, det er som du sier at piercinger er hans felt.

Lenke til kommentar
Ikke for å prate negativt om Psilo, men han er faktisk ikke en profesjonell tatovør. Han driver hovedsaklig med piercing.

Så vidt jeg har fått med meg er han både dyktig og billig, selv om, det er som du sier at piercinger er hans felt.

Nå var ikke dette ment som en start på en diskusjon om hvorvidt han er dyktig eller ikke.. men jeg har sett i hvert fall én tatovering jeg ikke likte - om dette var pga motive t som ble valgt eller ikke, vites dog ikke.

 

Jeg har ikke planer om å poste noe bilder eller noe, for Jørgen er sikkert en helt OK tatovør. Jeg ville bare påpeke at Psilo sitt hovedfelt faktisk er piercing, og ikke tatovering som noen kanskje tror.

Lenke til kommentar

hehe vil vise noen av mine piercinger ;) .. her er iallefall underleppa og tunga (har tatt dem fleste selv) jupp har fått sjekka opp av folk som jobber til daglig med piercing om det var bra gjort)

 

Bilde2.jpg

 

dårlig bilde men øynebrynet mitt

Bilde1.jpg

 

venstre øre (nok ett dårlig bile)

Bilde4.jpg

 

Høyre øre ( enda dårligere bilde)

Bilde3.jpg

har noen tattoo oxo men ikke bilde... skal vel ta en ny tattoo neste uke.. hmmm får jeg en stor en for 4k da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...