Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2-300kr, som alt annet.

Da ser du oss i nærmeste fremtid tenker jeg.

Da blir det langtur fra lillehammer.. :)

Hehe drar du dit kun for tatoveringens skyld er det nok betydelig billigere å ta den hjemme i lillehammer... Koster nok maks 2000kr... En annen ting jeg ville vurdert er om en fotball klubb logo (hvis det er det det er?)er det du vil bære resten av livet? Som psilo ca sa: Det en synes er kult som 16åring er mest tvilsomt ikke kult senere i livet.

 

EDIT: Nå er jo du faktisk et år eldre enn meg :blush: Men for å ro meg unna: tatoveringer bør være tidløse, noe en fotballklubb mest tvilsomt ikke er..

 

Men for all del sier ikke noe negativt, er bare det at en tatovering(spesielt av denne type) bør tenkes nøye om...

Endret av Bogan
Lenke til kommentar

En ting jeg har lurt litt på er hvordan en blir tatovør? Mener å ha hørt det finnes en skole i danmark?? Men tviler på de fleste har gått der... Er det sånn at en må ha et talent/trent litt privat for så bli opplært av en ordentlig tatovør og derfra komme inn i gamet??

 

Synes det er skummelt at en kan bare kjøpe seg tatoverings utstyr(så det tilsalgs på finn.no). Må vel finnes noen regler på dette?

Lenke til kommentar
Om noen år når jeg er 20 år sånn ca. vurderer jeg å få tatovert "Majesty"-symbolet (DT) på armen :D Det hadde vært sinnsykt rått. Jeg kommer iallefall ikke til å ta tatovering før jeg er eldre, den skal jo muligens sitte der livet ut.

Det kunne jo være tøft... men snakker du om musikk logo så er det kanskj ikke så lurt.... musikksmak forandrer seg vettu... (selv om eg kan forstå at du tror du kommer til å like de for alltid, særlig DT :D)

Lenke til kommentar
ok. men er dog ikke særlig tidløst.... Neida men synes det er litt spesielt å dra til lillehammer-bergen for å spare noen få kroner om du sparer noen i heletatt...

Så du sier vi ikke burde ha dratt til larvik for å spise den burgern vi ikke fant pga stengte bensinstasjoner? :D

Lenke til kommentar

begynt å tegne litt hvordan jeg vil ha det, problemet er at jeg ikke kan å tegne, hehe... men laget en liten skisse, men klarer ikke tegne noe alien hode som jeg skal ha der, noen som har noe linker til noe alienhode bilder fra siden? eventuelt hvis du har lyst til å prøve å tegne litt så kan du jo det, har ikke noe scanner så måtte bruke digitalkamera og tok bilde av starten, skal være en alien som river seg ut av kroppen, skal kun bruke svarte farger bortsett fra noe rødt der det er rivd opp som blod ;) her er hvertfall skisse av starten min

post-63-1106326685_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...