Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ble tatovert på et "slitt" establishment i gamlebyen i oslo for noen år siden, jeg dro ikke tilbake for å etterfylle, så den er litt blass. har f.eks. psilocybe noen tips om endring / utvidelse av denne tatoveringen? (tegnet den selv, den skulle være mindre i utg.punktet, men mannen sa at han ikke klarte å lage den så liten, så han forstørra tegningen :mrgreen: / :whistle: / :wee: )

 

er det mulig å få til noe utfyllende saker inne i selve ringen?

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
For å være ærlig Psiolocybe, så syns jeg ikke tatoveringen på armen var noe fin. Greit, det er heldigvis ikke min arm. Men, smaken er som baken.

 

Syns ikke store tatoveringer på alle steder det går ann å ha er noe fint. Men en fet tatovering på overamen er fet.

Så er sprøsmålet; bryr han seg om hva du synes? ;) Man tattoverer seg for sin egen del, ikke for andres.

Lenke til kommentar

Etter min mening er ansikts piercing ganske så ut nå... Temmlig harry er det... Men det er kun de som har det av mote årsaker... De som er typen til å ha det altså som har det ikke pga moten da er det kult :thumbup:

 

Tåpelig å se en råner med ihjelbretta caps og piercing i øyenbrynet..

Lenke til kommentar
Kan ikke "vanlige" folk ville ta en piercing i øyenbrynet, og ende opp fornøyd med den?

Jo er ikke det jeg mener... Folk tar det for å være kule og vise seg frem osv... Men for all del det viktigste er at de er fornøyde selv.... Bare de ikke kommer og føler seg så sinnsykt kule pga en ring i øyenbrynet...

 

Har selv tatt piercing for 2mnd siden så ikke oppfatt som at jeg sitter åkaster sten i glasshus...

 

 

EDIT: Noen folk

Endret av Bogan
Lenke til kommentar

modellmakt: det er litt begrenset hva som kan gjøres inni den sirkelen. Noe jeg personlig syns kunne vært kult, er å lage hudfargede/hvite "former/snirkler" der hvor du har bar hud, og fylt resten svart.

 

Det blir veldig knotete å beskrive, men noe slik som dette:

 

FC0814250963.JPG

 

Selvfølgelig med noe kulere som "indre motiv".

 

Bogan: hva er galt med at folk føler seg pene, tøffe eller kule hvis de har tatt en piercing? Hva er egentlig poenget med piercing, hvis det ikke er for å utsmykke seg selv?

 

Hvis du klipper deg, og ender opp med en sveis du er temmelig fornøyd med, tror ikke du at du har mer selvtillit da en hvis du hadde gått rundt med halvlangt, uflidd hår?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...