Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fry: Noe sånnt vil jeg tro at du veldig sansynlig vil angre på i senere tid. Det er kanskje ikke så kult å gå rundt med en alien som 50-åring, en alien er ei heller veldig personlig.

neida den er ganske gjennomtenkt, men har lyst til å tegne selv eller.. få noen som kan det til å hjelpe meg litt... og med alien så er det histore og en grunn som betyr alt for meg, så er egentlig gjennomtenkt ja, og ikke noe jeg vil angre på...

Lenke til kommentar

Joda godt mulig det er gjennomtenkt... Men bedre å være sikker...

 

Ikke noe moralpreken her men, men tenk på deg selv da du var 10 år hva du satte pris på i den alderen.... gå opp til du er 14 tenk det samme da og tenk hva du synes om det du synes var kult da du var 10.. hopp så opp til 16 så til 20 til 15, 30 osv... Da ser du en trend at det du lenge synes kult faktisk går over... Sånn er hvertfall jeg... Hadde jeg gått på stranda og sett en 40åring med en ailien på veg ut av kroppen hadde jeg ledd meg i hjel(så sannt han ikke er av en type som dette passer på)...

Lenke til kommentar
Fry: Noe sånnt vil jeg tro at du veldig sansynlig vil angre på i senere tid. Det er kanskje ikke så kult å gå rundt med en alien som 50-åring, en alien er ei heller veldig personlig.

I den tiden vil laser behandlig være så billig at det ikke er noe å diskutere.

 

Ø.B: Anything for a roadtrip huh? :thumbup:

Lenke til kommentar
Joda godt mulig det er gjennomtenkt... Men bedre å være sikker...

 

Ikke noe moralpreken her men, men tenk på deg selv da du var 10 år hva du satte pris på i den alderen.... gå opp til du er 14 tenk det samme da og tenk hva du synes om det du synes var kult da du var 10.. hopp så opp til 16 så til 20 til 15, 30 osv... Da ser du en trend at det du lenge synes kult faktisk går over... Sånn er hvertfall jeg... Hadde jeg gått på stranda og sett en 40åring med en ailien på veg ut av kroppen hadde jeg ledd meg i hjel(så sannt han ikke er av en type som dette passer på)...

jeg gir så langt faen i hva andre vil synes om det, har en god grunn og vet jeg ikke vil angre på noe sånt, har man lyst på tatovering kan man ikke tenke hvordan det vil være når man er gammel og skrukkete, er det noe som tar seg ut på gamle menesker i det hele tatt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...