Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Jeg har planer om å ta tatovering på skulderen og nedover armen nå snart. men har bare noen små idèer. så jeg lurte på om noen her kunne hjelpe meg litt igang med det.

 

Jeg pleier og ta alt med et smil og alltid er glad, derfor vil jeg ha en tattovering som er lykkelig og tema "glad" så jeg tenkte meg ett Sol symbol og en person(kvinne?) som ser opp mot solen, men jeg vet ikke helt hva jeg skal ha rundt dette? vil dekke det meste av skulderen og armen ned til albuen.. kan noen hjelpe meg ? :)

Lenke til kommentar

I går fikk jeg endelig tatt tatovering igjen :) fy f*** så j***** vondt det gjorde! Jeg har operert i hodet, knukket, bristet og forslått alle ekstremitetene, men dette var faktisk mye verre. Og jeg er ikke en pyse på smerte heller. Blødde mye og har vist vanskelig hud å jobbe med. Men jeg ble veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar

I går fikk jeg endelig tatt tatovering igjen :) fy f*** så j***** vondt det gjorde! Jeg har operert i hodet, knukket, bristet og forslått alle ekstremitetene, men dette var faktisk mye verre. Og jeg er ikke en pyse på smerte heller. Blødde mye og har vist vanskelig hud å jobbe med. Men jeg ble veldig fornøyd :)

 

Godt at smerten ved tatovering er 100% subjektivt ^^ For meg er det som om jeg er solbrent (med innslag av klyping).

Lenke til kommentar

Da har du jo fått unnagjort en av de værste plassene da. Værste stedet for min del har vært ribbeina. Men da jeg hadde forrige sesjon av sleeven min så holdt jeg på å svime av, og blødde som en gris i 6 timer. Da hadde jeg tross alt vært våken siden klokken fem på morningen, tilbakelagt en 5 timers togtur, og bare spist en liten burger.

 

Det gjør jeg ikke igjen.

Lenke til kommentar

Hei, skal selv ta en til sommer, men problemet er at jeg fyller 18 år ut i august, hadde de hatt noe imot å ta en feks i juli? 1 måned fra bursdagen? Og er det noen som kan anbefale noen gode steder å ta? Tenker en veldig liten tekst på armen.

tror nesten uansett hva jeg hadde tatt som 18åring hadde jeg angret idag,hehe.

Men hvor som er best å ta kommer helt an på hvor du bor, i Oslo for enkle ting samt greit miljø har man jo lucky7 de takler det meste og vil hjelpe deg til å velge noe du kan leve med..

Lenke til kommentar

Hei, skal selv ta en til sommer, men problemet er at jeg fyller 18 år ut i august, hadde de hatt noe imot å ta en feks i juli? 1 måned fra bursdagen? Og er det noen som kan anbefale noen gode steder å ta? Tenker en veldig liten tekst på armen.

tror nesten uansett hva jeg hadde tatt som 18åring hadde jeg angret idag,hehe.

Men hvor som er best å ta kommer helt an på hvor du bor, i Oslo for enkle ting samt greit miljø har man jo lucky7 de takler det meste og vil hjelpe deg til å velge noe du kan leve med..

 

Bor i Oslo ja, men ser på siden deres at det står

We have a strict age limit policy, you have to be at least 18 years old to get a tattoo from one of our artists... No exeptions!

 

Er de så strenge som kun 1-2 måneder?

Lenke til kommentar

Hei, skal selv ta en til sommer, men problemet er at jeg fyller 18 år ut i august, hadde de hatt noe imot å ta en feks i juli? 1 måned fra bursdagen? Og er det noen som kan anbefale noen gode steder å ta? Tenker en veldig liten tekst på armen.

tror nesten uansett hva jeg hadde tatt som 18åring hadde jeg angret idag,hehe.

Men hvor som er best å ta kommer helt an på hvor du bor, i Oslo for enkle ting samt greit miljø har man jo lucky7 de takler det meste og vil hjelpe deg til å velge noe du kan leve med..

 

Bor i Oslo ja, men ser på siden deres at det står

We have a strict age limit policy, you have to be at least 18 years old to get a tattoo from one of our artists... No exeptions!

 

Er de så strenge som kun 1-2 måneder?

møtte opp å spørre der?

Lenke til kommentar

Møt opp og snakk med dem, ja.

 

Men som sagt allerede, uansett hva jeg hadde tatovert som 18/19-åring så hadde jeg angret i dag. Man burde drøye det til man er minst 20 spør du meg.

 

Og som en siste kommentar, det er ikke det dummeste du gjør om du venter til ETTER sommeren uansett. Da slipper du å gå med langermet midt på sommeren i groperioden, og du skal jo også unngå klorvann mens den gror. Sommeren er en kjip årstid å tatovere seg på.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har planer om å ta tatovering på skulderen og nedover armen nå snart. men har bare noen små idèer. så jeg lurte på om noen her kunne hjelpe meg litt igang med det.

 

Jeg pleier og ta alt med et smil og alltid er glad, derfor vil jeg ha en tattovering som er lykkelig og tema "glad" så jeg tenkte meg ett Sol symbol og en person(kvinne?) som ser opp mot solen, men jeg vet ikke helt hva jeg skal ha rundt dette? vil dekke det meste av skulderen og armen ned til albuen.. kan noen hjelpe meg ? :)

 

Ta denne:

 

20100906183439!Artemis.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...