Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har noen litt randome spørsmål.

 

Er det noe spesielt produkt som er bra for rengjøring av intimpiercing?

 

Damen får seg vertical hood piercing i morgen og lurer på hvor lang tid det tar før vi kan ha oralsex igjen? Noen som har erfaringer på det området? :p Har selvfølgelig lest på nettet og hun skal vel spørre den som tar piercingen i morgen, men vil gjerne høre i fra noen som kanskje har selv.

Lenke til kommentar

Jeg har noen litt randome spørsmål.

 

Er det noe spesielt produkt som er bra for rengjøring av intimpiercing?

 

Damen får seg vertical hood piercing i morgen og lurer på hvor lang tid det tar før vi kan ha oralsex igjen? Noen som har erfaringer på det området? :p Har selvfølgelig lest på nettet og hun skal vel spørre den som tar piercingen i morgen, men vil gjerne høre i fra noen som kanskje har selv.

Ikke spytt på tissen hennes på 4-6 uker. Saltvann og nøytral intimsåpe er the shit når det gjelder intimpiercinger. Kan være opp til åtte uker alt ettersom, forøvrig, og spyttet ditt er - samme hvor mye du pusser tenner og sånn - noe av det skitneste som kan komme i kontakt med et sår, så better safe than sorry.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er på jobb til ett, babushka! :p

 

Kjedelig da :p Fikk aldri tid til å stikke innom anyway , hehe.

Vi ble ferdig med outlines og fyll på utsiden. Så egentlig ble vi ferdig med det meste. Jeg trenger bare mer planlegging til innsiden av overarmen før jeg slår meg løs.

 

MItt inntrykk? Det var veldig varierendes hvor og når det gjorde vondt.. På slutten når han fremhevet outlines for andre gang, det var helt jævlig :p

Nå er tattisen ganske betent og sår.. Tar et bilde når den roer seg litt :)

Lenke til kommentar

FERDIG med dagens tur i stolen. Ble 4 lange timer idag og. Jeg skjønner ikke helt folk som syns det er godt å bli tatovert. Det er jo et kick, men det gjør vondt i lengden... Ble ikke helt ferdig i dag heller. Holdt bare på 4 timer i stedet for 6 som jeg var satt opp til. Han mente jeg burde vente, hvis ikke kom jeg til å hovne veldig opp. Samme for meg, jeg betalte jo bare for 4 timer. Men når det er sagt, jeg er jævlig fornøyd med fargelegging og sånn. Syns han (Morten på Lucky7) er veldig flink. Behagelig type er han også.

Lenke til kommentar

Forsiden, stort sett ferdig.

https://www.dropbox....1018_200920.jpg

 

Baksiden, mangler en del farge her, type bakgrunnen.

https://www.dropbox....1018_200954.jpg

 

 

Fargene er jo en del sterkere enn mobilen min klarer å gjengi i dårlig lys. Men det er vel bare foreløpig, til den har grodd. :) Forøvrig er vel ikke forsiden helt ferdig den heller. Skal litt bakgrunnsfarge både over og under det man ser der. Blir vel farge fra håndledd til og med albue.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Kult det der. Kan se for meg at det kunne vært tøft med litt type "japanske bølger" med masse skygger i bakgrunnen på bilde nr 2, muligens.

 

Nå begynner min ta form! Etter 4 dager, så har den flasset av ganske mye og de nye fargene som kommer frem er helt nydelige. Og jeg kan endelig bevege armen min uten å ha den følelsen av at noe skal ryke, hehe..

 

Bilde kommer som sagt når tatoveringen har flasset av helt :)

 

Syns heller ikke det var så deilig å sitte i stolen.. Når senene i ansiketet bevegde seg via armen og sånn, det var ekkelt det.. Og når man tattoverte outlines på outlines og fargela i tillegg så holdt jeg så vidt ut... ca i underkant av 7 timer i stolen, hard dag. Neste gang skal jeg booke 3 timer om gangen.

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...