Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål. Har en ca. 2 uker gammel tattovering. Ble bedt om å bli med i svømmehall på jobb i morgen (torsdag 11. okt). Det er snakk om å være i barnebasseng og det vil ikke innebære svømming. Men kontakt med vann og at klorvann kan treffe huden. Har lest både at man skal vente 1 uke og 3 mnd. Litt for stort sprik til at jeg kan konkludere med noe.

 

Men hvis jeg har med et håndkle inn og tørker av evt. vannsprut, vil tatoveringen da ta skade? Skal strengt talt sitte å se på en kid leke i et basseng. Tatoveringen har leget fint på de 13 dagene jeg nå har hatt den. Setter stor pris på utfyllende svar :)

Lenke til kommentar

Hva pleier folk å ha med seg av spiselige ting til lange sessions? Skal vel inn noen timer igjen.

Fikk litt "kjeft" sist for at jeg hadde feil mat med meg. Da tok jeg med meg ting med litt energi, og mye mat så jeg skulle holde meg mett. Hadde mer polarbrød, bananer og eplejuice liksom. Husker ikke hva han mente var "rett" mat...

Lenke til kommentar

Hva pleier folk å ha med seg av spiselige ting til lange sessions? Skal vel inn noen timer igjen.

Fikk litt "kjeft" sist for at jeg hadde feil mat med meg. Da tok jeg med meg ting med litt energi, og mye mat så jeg skulle holde meg mett. Hadde mer polarbrød, bananer og eplejuice liksom. Husker ikke hva han mente var "rett" mat...

 

Sjokolade og redbull? Alt som kan få blodsukkeret ditt opp. Det kan også lønne seg og spise godt 3 timer før sessionen.

Lenke til kommentar

Og slik ble den farget :-)

Igjen, ikke lov å mobbe manboobs ;-)

 

Aldeles nydelig. Pene linjer og meget tradisjonelle farger. Èn mindre fjær på venstrekanten skaper harmonisk assymetri. Hvis det er noe å utsette på, så er det fargevalget på blomstene. En litt sterkere rødfarge hadde gjort seg bra her. Alt i alt meget godt gjennomført.

Hvor tok du tattooen og hvor mye kostet den?

Endret av Balthier
Lenke til kommentar

Det er vell ikke så gale for en så stor tattoo?

Er det dyrere med farger,eller er det likegydig mtp tid og pris?

 

Min kommer til å lande på et estimat av artisten på ca 15k i black n grey og pittelitt farger, og det er bare halvsleeven =o Må virkelig spare som faen til 2 session!!

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...