Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Einig i at det er ganske oppstilt, ja. Men så er vel dei fleste der det. :p

Men eit dødninghovud på heile ryggen? Blir ikkje det litt vel simpelt? Eg meinar stykker på ryggen bør var veldig detaljerte, så då hadde det kanskje passa bedre med ein drage eller mannen med ljåen. Syns og at mannen med ljåen høyrtes interessant ut, ettersom ein drage er litt meir standard. :thumbup:

Lenke til kommentar

Merker FuckYeahTattoos kjører Miami/LA Ink stilen, med å i hovedsak bare inkludere tatoveringer med en morsom/dyp mening. Så godt som ingen tribals, maori osv. Men utrolig inspirerende side.

Ingen tribals?

tumblr_lcrnjxodoe1qzabkfo1_500.jpg

 

edit: det er nå ikkje bare ting med djup meining, men og dei som rett og slett ser veldig bra ut.

 

Skikkelig tribal det der. Ikke det neo-nazi designet alle har =P

 

Blir litt feil på folk uten tilknytning til kulturen syns jeg da.

Lenke til kommentar

Einig i at det er ganske oppstilt, ja. Men så er vel dei fleste der det. :p

Men eit dødninghovud på heile ryggen? Blir ikkje det litt vel simpelt? Eg meinar stykker på ryggen bør var veldig detaljerte, så då hadde det kanskje passa bedre med ein drage eller mannen med ljåen. Syns og at mannen med ljåen høyrtes interessant ut, ettersom ein drage er litt meir standard. :thumbup:

 

Nei, ikke snakk om hele ryggen. Har noe greier i nakken som det skal bygges videre på så når jeg estemmer meg for planene min epårygen begynner jeg med noe delvis og bygger videre på det etter hvert. Synes det er morsommere å få utviklet det litt nå og litt da enn å ha en helt klar plan/skisse med en gang.

Lenke til kommentar

selv bruker jeg mye horn i mine ører, og jeg er egentlig veldig fornøyd med det, lukter betydelig mindre enn når jeg f.eks bruker plast eller stål, men litt lukt kan jeg kjenne kun når jeg tar den ut. Væsker mindre også. Har ikke prøvd tre ennå selv, så kan dessverre ikke sammenligne så mye med det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Uff. Får du noe bedøvelse eller?

Fikk heldigvis sprøyta på et eller annet som dempa smertene, ja. Dog ikke alltid det fungerte like bra, men jeg kom meg gjennom det!

 

Edit:

Toska92: Alltid. ;)

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...