Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis Milanjo! Tøffing du :thumbup:

Ikke noe JEG ville gått gjennom hvertfall!

 

Men jeg fikk forresten sååånn skryt av legen når jeg skulle ta noen nokså ubehagelige sprøyter og bakterieprøver (i nesen og halsen) her en dag :p Hva hadde hun forventet liksom, hun så jo ørene og tunga mi :ph34r:

Endret av Charlotte Q
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ja, jeg slenger meg på resten her og sier at det der var utrolig kult! Men 8 timer, vil det si at du holdt på med det der hele tiden? O.o

Nesten, opptegninga tok halvannen time, kuttinga ca 4,5 timer. Og så venta jeg på ei venninne som puncha leppa og litt annet, så klokka var rundt 8 når vi dro. :p

 

Glimti: Pinpoint!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nå skal det være sagt at det ble feilberegna ganske godt med tida her, hadde i utgangspunktet regnet med å være ferdig rundt 16-1700, men neida. :p

 

Go for it! Hvilken størrelse skal du opp til?

Lenke til kommentar

Hehe, man skal ikke rushe slike ting spør du meg :p Har litt lyst på å kutte slik selv i forbindelse med tatovering en gang, men vet ikke om jeg tør!

Jeg har 4mm nå, så bør være ferdig å gro snart. Tar litt lengre tid å gro for min del siden jeg må bruke hørselvern på jobben O.o Jeg antar at neste størrelse er 5mm? :p

Lenke til kommentar

scarification synes jeg er drøyt, men har ikke noe imot at andre tar det men lurer på om han siste her har tenkt på konsekvensen av ha det så nærme hender?

 

ser at mange her inne har slike øre ringer som utvider ørene, tenker dere på at slikt kan ødelegge jobb muligheter osv? blir litt som folk som tar tattoo på halsen,hender de mister jo muligheter dessverre pga samfunnet generelt ser på slikt som useriøst..

 

lurer er ikke kritisk :)

Lenke til kommentar

Hei!

Kom til å lure på noe i dag, og siden det er tatoveringsrelatert utpekte denne tråden seg som det logiske valget.

 

Hvor mye skade skal egentlig til før du kan se det på tatoveringen? Regner med at blekket ligger så langt inne at et skrubbsår ikke ødelegger ting, men hva med kutt, klor osv? Er det risiko for at normale hverdagsskader (ikke noe ekstravagant med andre ord) kan fucke opp ting?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Hei!

Kom til å lure på noe i dag, og siden det er tatoveringsrelatert utpekte denne tråden seg som det logiske valget.

 

Hvor mye skade skal egentlig til før du kan se det på tatoveringen? Regner med at blekket ligger så langt inne at et skrubbsår ikke ødelegger ting, men hva med kutt, klor osv? Er det risiko for at normale hverdagsskader (ikke noe ekstravagant med andre ord) kan fucke opp ting?

 

det er ikke noe du burde bekymre deg over ihvertfall.

men ja dype nok kutt vil føre til at blekket renner ut.

har en slik skade på tattisen der blekket har blitt helt borte...

men er bare å fylle på igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

scarification synes jeg er drøyt, men har ikke noe imot at andre tar det men lurer på om han siste her har tenkt på konsekvensen av ha det så nærme hender?

Selvfølgelig har jeg gjort det. :) Det blir jo litt å ta det som det kommer, men som oftest går det heldigvis å gå med langermet skjorte. Når det er skikkelig grodd vil det for min del også se ut som armbånd, så reaksjonene blir vel ikke så sterke med mindre man virkelig studerer.

 

Og igjen - skal jeg nekte meg noe fordi deler av samfunnet syns det er ekstremt og upassende? Jeg syns ikke det. Jeg har allerede fått avslag på andre jobber, trolig på grunn av piercinger. Å stille på jobbintervju slaskete kledd, med nesering og medusa og langt hår er vel ikke optimalt når en skal jobbe på en "highclass" matbutikk, men.

Alt avhenger, så klart. Tror uansett ikke at jeg kunne tenke meg en jobb hvor jeg måtte stille i keeg-look hver dag. :)

 

 

Hva skjer med huden etter scarification, fortynnes det aktuelle hudlaget permanent eller vokser det seg til etterhvert?

Det vokser seg til, bare veldig seint. Fikk beskjed om at den om gjerne et års tid eller mer vil muligens begynne å bli hudfarget, mens f.eks. til sommeren vil den være rosa/mørk-ish. Kroppen jobber hele tida med å gro ny hud. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...