Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sommerfugl på korsryggen har jeg allerede, det er en tribalsommerfugl kombinert med delfin... :cool:

Har ikke plass til flere der, desverre! *kremt*

 

Da burde du kansje opprette en reality-tatoveringstråd siden det er generel diskusjon rundt kroppskunst denne er ment for... ;)

Generell diskusjon rundt kroppskunst ja. Jeg vil da si at det Balthier842 skriver om er foreløpig generelt rundt kroppskunst. Imo. er det h*n prater om her like mye, om ikke mer on-topic, enn mye annet som blir tatt opp her inne ;) Skulle den idéen gå lengre enn til tankestadiet så er jeg enig i at det ikke trenger å bli tatt her inne.

 

Når det er sagt, så har jeg fått mer sansen for å bli med på det konseptet om det er mulig å gjennomføre :p:w00t:

Lenke til kommentar

 

Sommerfugl på korsryggen har jeg allerede, det er en tribalsommerfugl kombinert med delfin... :cool:

Har ikke plass til flere der, desverre! *kremt*

 

Da burde du kansje opprette en reality-tatoveringstråd siden det er generel diskusjon rundt kroppskunst denne er ment for... ;)

Generell diskusjon rundt kroppskunst ja. Jeg vil da si at det Balthier842 skriver om er foreløpig generelt rundt kroppskunst. Imo. er det h*n prater om her like mye, om ikke mer on-topic, enn mye annet som blir tatt opp her inne ;) Skulle den idéen gå lengre enn til tankestadiet så er jeg enig i at det ikke trenger å bli tatt her inne.

 

Når det er sagt, så har jeg fått mer sansen for å bli med på det konseptet om det er mulig å gjennomføre :p:w00t:

 

 

 

Hva om vi støttespillere produserer/ leter fram motiver i fleng. Så kan du velge tre, fem, ti, tjue whatever, og SÅ har vi vote over dem?

Jeg er med I guess!

Bare det ikke blir liksom, kun jeg og Petter som må betale hele greia :p

Lenke til kommentar

Det kan ikke bli noe store greier for min del, tenker maks str med en mobiltelefon. Vil ikke dra i gang noe halfsleeve :p

For å svare litt mer ordentlig; så tenker jeg akkurat det samme :p For det første er det jo ikke sikkert det er noen som gidder å joine inn på det greiene. Så det bør i det minste være en pris som kan være realistisk å kunne oppnå. Jeg tenker at jo jeg blir med på det så er det foten som får gjennomgå, og der er det jo begrenset plass i utgangspunktet :) Jeg tenkte å svippe innom Lucky 7 bare for å få en liten prisantydning på det en eller annen dag nå snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...