Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Etter å ha sett det eneste ene bildet av hva hun har gjort som ligger ute på studioets nettsider kan jeg ikke si annet enn at det er i det jeg hadde kategorisert som en "typisk Starlight-tatovering". Nå burde jeg vel uansett ikke være for rappkjefta, men allikevel.

Lenke til kommentar

Åh ... Jeg har lyst på en ny tatovering.

Om jeg bare klarte å gjøre meg ferdig med den jeg har planlagt de 2 siste årene (vel, tre måneder etter at jeg tok min første).

Fortsatt på tegnestadiet, tror jeg har hatt den hos tre forskjellige venner som kan kalle seg seg semi-profesjonelle tegnere nå, men likevel ... Aldri fornøyd. :p

Om jeg klarer å bli ferdig til jul, hadde det vært morsomt å bare poppe innom et tatoveringsstudio i San Francisco, om jeg skulle finne et bra et med ledig time. Det er sannsynligvis like usannsynlig som at jeg klarer å bli ferdig med designet, men hey.

Lenke til kommentar

Nokon tips til midler/oljer/kremer eller noko eg kan ta på piercinghullet i underleppa for at det skal gro ordentlig og ikkje få arr?

Snakker om piercing som er fint grodd, men som eg no må ta ut.

Kom fint unna det når eg er på kjøkkenet, men skal begynne på serveringsbiten på utdanninga og der er dei forbanna strenge til korleis man ser ut og opptrer. :ph34r:

Lenke til kommentar

Vel, jeg mistet den da jeg var på spritfylla... Tømte noen sixpacks og en flaske med tyrkershot nesten alene og ble fullere enn jeg noen gang har vært og noen venner fant meg liggende på veien da vi skulle til byen. Neste dag i dusjen merket jeg at lepperingen var borte. Aner ikke hvordan, men den eneste forklaringen jeg har er at kulen må ha vært løs og ringen har glidd. Var ikke noe merke eller så så kan ikke ha revet den ut. Og har helelr ikke hatt noen problemer med det siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...