Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Kan bare huske å ha hørt godord om Purple Pain her i tråden. Hadde du hatt mulighet vil jeg, ut i fra inntrykk jeg har fått, også anbefale Hellspawn i Oslo. Vil gjerne gjøre seg ekstra å gå til en tatovør som har tatovert motiver lignende det du selv vil ha? Nå har jeg ingen direkte erfaring selv, men det er nå så.

Lenke til kommentar

Trondheim begynner jo å få en del gode tatovører nå, så det skal ikke være nødvendig å dra til Oslo, om du ikke leter etter noen spesifikke eksperter på en viss stil.

Men siden dette spørsmålet kommer opp flere ganger, vil jeg komme med mine personlige anbefalinger.

 

Det eksisterer vel 7 tatoveringssteder i Trondheim nå.

 

Flaming Heart - Elton er generelt god på det meste, men liker vel litt mørke bilder/symbolikk. Lærlingen hans (Linn) begynner også å bli veldig flink.

Freaks - David Leon er veldig god på oldschool, og har utrolig god fargebruk.

Lowlife - Roger der er også ganske god innen oldschool og har en veldig interessant fantasi

Diablos - Har sett noe av arbeidet der, og vil ikke anbefale det til noen.

Purple Pain - Har hørt og sett mye forskjellig som har blitt gjort der, med varierende kvalitet. Ville nok personlig ikke dratt dit.

Tattoo World - Drevet av Hells Angels og har vel en dårlig tatovør igjen der, som hovedsaklig tatoverer folk innen mc-miljøet, med en relativt dårlig kvalitet.

Lucky Diamond - Drevet av "Dansken", som tidligere jobbet på Tattoo World. Har sett denne mannen fucke opp enkle skrift-tatoveringer, og vil virkelig ikke anbefale denne fyren til noe som helst.

 

Så, avhengig av stilen du ønsker, vil du nok få et bra resultat om du drar til Flaming Heart, Freaks eller Lowlife. Alle disse tre ligger også i nærheten av/eller i sentrum.

Endret av Cognomen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

bump :) Var ikke å finne på en tidligere link som ble postet.

 

Strekker man forresten 1 eller 2mm om gangen?

Altså, det er bare å lete videre. Jeg tviler på at du vil finne nøyaktig maken til akkurat de tunnelene uansett. :) Evt. kjøp noen svarte og mal på de hvite flekkene?

 

Hvis de ikke er håndlaget eller noe kommer smykker som regel i størrelser som øker med 2 mm, men om du kan er en grei regel å holde seg til én og én mm om gangen, da forutsett at du f.eks. strekker ved å surre litt bondagetape rundt ditt nåværende smykke. :)

 

Kan jeg stikke opp gamle piercinger uansett hvor lenge siden det er jeg tok dem ut!?

Jepp. Hvorfor skulle det ikke være mulig?

Lenke til kommentar

Jeg har et åpent spørsmål til alle dere som strekker. Jeg lurer litt på hva som egentlig er poenget med det. Er det noe slags bakgrunn i det som gjør at dette er noe som passer personlig for dere?

Grunnen til at jeg spør er rett og slett det at jeg syns det ser veldig dust ut, når det blir for stort.

 

Sånn som det bildet Scotty la ut og litt til har jeg liksom ikke problemer med, men når det er snakk om at man kunne brukt hullene til å bære bananer eller lignende med, så blir det litt teit i min mening.

 

Så, hva er egentlig poenget? Jeg vil også oppklare det at jeg har ingenting imot de som gjør det, men jeg vil bare ha litt klarhet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...