Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Han har snakka om at han ønsker deg tattoomaskin i over 1 år og jeg tenker at det er greit han prøver litt på skinn og slikt først før han evt kontakter en proff tatovør.

Man bør vel strengt tatt vite hva man driver med før man rører et annet menneske med nål og blekk.... Så imo så er den tankegangen du viser der litt bakvendt.

Men for all del, mange grisedyktige tatovører startet på samme måte. Men det er vel ikke akkurat det noen anbefaler å gjøre.

 

Han kommer sikkert til å tatovere med en dag, om han er flink. Jeg klarer ikke å tegne en rett strek en gang så jeg skal ikke tatovere noe. hehe

Selv om man klarer å tegne en rett strek med blyant er ikke det ensbetydende med at man klarer det samme med en tatoveringsmaskin ;) Er fler faktorer enn det som er inne i bildet med en gang man snakker om å tatovere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han har snakka om at han ønsker deg tattoomaskin i over 1 år og jeg tenker at det er greit han prøver litt på skinn og slikt først før han evt kontakter en proff tatovør.

Man bør vel strengt tatt vite hva man driver med før man rører et annet menneske med nål og blekk.... Så imo så er den tankegangen du viser der litt bakvendt.

Men for all del, mange grisedyktige tatovører startet på samme måte. Men det er vel ikke akkurat det noen anbefaler å gjøre.

 

 

Regner med hun mente "skinn" som i "hud fra et dødt dyr".

Lenke til kommentar

Tja, kan jo være. Lett å missforstå når det ikke blir presisert. Tenker med en gang menneskeskinn når ordet "skinn" blir brukt helt for seg selv, med tanke på at det faktisk er menneskehud det som regel snakkes om i tatoveringssammenheng :)

 

Får jo gummimatter som brukes til å øve seg på. Prøvde å tatovere på en slik en gang. Det er ikke så enkelt som noen får det til å se ut!

Nå kom jeg plutselig på noe en kompis sa en gang. Han skulle kjøpe tatoveringsmaskin slik at dama hans kunne tatovere han, for hun var jo så driiiiitgod til å tegne.... Da snudde jeg meg og gikk.

Lenke til kommentar

Plassering og tatovør er helt opp til deg. Men når det gjelder motivene må vi nok være litt diplomatiske her, ellers blir det jo ingen vits med å holde tattisvote.

 

Slik ser jeg for meg at det hele skal foregå:

 

-Det vil opprettes en tråd hvor brukerene produserer og stemmer på bidrag.

-Bidraget med flest + vinner.

-Du har èn vetorett, men da må du ta neste tattis i rekken (av poeng).

 

Forumets lesere vil forhåpentligvis donere de nødvendige midler som er nødvendig til å ta tatoveringen. Når tilstrekkelig sum er oppnådd, ev etter at voten har løpt en uke vil du gå til tattovør og få motiv skrevet ned.

 

Egentlig ganske rett frem detta, alt jeg venter på er get go fra deg, Mumsen. ;)

Lenke til kommentar

Jaja, selvfølgelig. Tviler uansett på at det er mange tattiskjapper oppe ved julerushet. :p

 

Ev. så kan du også få velge selv av si, topp tre eller topp fem motiv i voten. Da har du litt mere kontroll over saken. Men ta nå tid til å tenke over det. Voten løper ikke fra deg dersom du skulle vente til januar f.eks.

 

Beklager hvis jeg ble litt vel entusiastisk her, men jeg bare elsker sånn reality stuff og sånt. Hehe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...