Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

scarification synes jeg er drøyt, men har ikke noe imot at andre tar det men lurer på om han siste her har tenkt på konsekvensen av ha det så nærme hender?

Selvfølgelig har jeg gjort det. :) Det blir jo litt å ta det som det kommer, men som oftest går det heldigvis å gå med langermet skjorte. Når det er skikkelig grodd vil det for min del også se ut som armbånd, så reaksjonene blir vel ikke så sterke med mindre man virkelig studerer.

 

Og igjen - skal jeg nekte meg noe fordi deler av samfunnet syns det er ekstremt og upassende? Jeg syns ikke det. Jeg har allerede fått avslag på andre jobber, trolig på grunn av piercinger. Å stille på jobbintervju slaskete kledd, med nesering og medusa og langt hår er vel ikke optimalt når en skal jobbe på en "highclass" matbutikk, men.

Alt avhenger, så klart. Tror uansett ikke at jeg kunne tenke meg en jobb hvor jeg måtte stille i keeg-look hver dag. :)

 

 

Hva skjer med huden etter scarification, fortynnes det aktuelle hudlaget permanent eller vokser det seg til etterhvert?

Det vokser seg til, bare veldig seint. Fikk beskjed om at den om gjerne et års tid eller mer vil muligens begynne å bli hudfarget, mens f.eks. til sommeren vil den være rosa/mørk-ish. Kroppen jobber hele tida med å gro ny hud. :)

 

Ja er helt enig med deg, har selv en tattoo på underarmen og skal ta en full sleve Jan neste år.

 

Synes det bare er interessant å høre hva andre tenker og hva de legger til grunn..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ai, nå har jeg vært i piercing dvale for lenge..

 

Kan noen gi meg lenker til de lekre plugge-butikkene penistrygve pleide å vise ting fra?

 

Jeg husker kun bodyartforms.com(og barbarella.se, men her pleide hun ikke poste så mye trodde jeg..)... husker det var især en butikk jeg hadde funnet noen fine i tre med rødt lite hjerte på, men står helt stille når det gjelder navn..

 

Har prøvd å gå litt bakover i tråden for å se om hun hadde postet noen linker i det siste, men har gått gjennom 30 sider, og fremdeles ikke funnet noe, så hadde satt pris på hjelp.

 

Takker!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ang tatoveringsmaskiner, hvor mange trenger man egentlig? Ser det er så mange som selger 4 stk samlet og hva er og hva er forskjellen på 8 og 10 coil wrap?

 

Mulig jeg skal kjøpe et kit til den tegnegale samboeren til jul :)

Her kan du nok finne litt informasjon om 8 coil vs 10 coil. :) Ser kort fortalt ut til at 8 coil egner seg bedre for outline osv.

 

Han er kanskje tegnegal, men er han tatoveringsgal? ;) Har vel gjerne mer å si?

 

 

NIrd:

Ved å gå i lære hos et skikkelig studio og lære av de beste. Ikke sitte hjemme i kjelleren og øve seg på seg selv eller andre, iallefall.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Ang tatoveringsmaskiner, hvor mange trenger man egentlig? Ser det er så mange som selger 4 stk samlet og hva er og hva er forskjellen på 8 og 10 coil wrap?

 

Mulig jeg skal kjøpe et kit til den tegnegale samboeren til jul :)

Her kan du nok finne litt informasjon om 8 coil vs 10 coil. :) Ser kort fortalt ut til at 8 coil egner seg bedre for outline osv.

 

Han er kanskje tegnegal, men er han tatoveringsgal? ;) Har vel gjerne mer å si?

 

 

NIrd:

Ved å gå i lære hos et skikkelig studio og lære av de beste. Ikke sitte hjemme i kjelleren og øve seg på seg selv eller andre, iallefall.

 

 

Nå skjønner jeg litt mer ja. Hehe :)

 

Han har aldri prøvd å tatovere selv, men har to armer fulle og har begynt på beinet. Han har snakka om at han ønsker deg tattoomaskin i over 1 år og jeg tenker at det er greit han prøver litt på skinn og slikt først før han evt kontakter en proff tatovør. Det er jo sykt vanskelig å få en lærligplass hos en seriøs og flink tatovør her nede.

 

 

Hadde vi bare hatt en kjeller :p

Endret av TruseTurid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...