Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Nærmer seg slutten på siviltjenesten for meg, og jeg har begynt å planlegge hva jeg skal bruke dimmepengene på. Inspirert av visse andre personer her på forumet som har sleeves ( <3 ) har jeg tenkt å ha den inspirert av alle spillene jeg har gode minner fra, satt opp fra de første jeg spilte til de nyeste fra toppen og ned.

 

Det inneholder blant annet følgende spill.

 

Math/Word Rescue

Warcraft II

Croc Legend of the Gobbos

Populous: The Beginning

Super Mario 64

Brood War

Diablo II

Warcraft III

World of Warcraft

Starcraft II

 

Bilder:

 

 

1.PNG

2.PNG

3.PNG

4.PNG

5.PNG

6.PNG

7.PNG

 

 

 

Til World of Warcraft og Starcraft kommer jeg til å ville ha artwork fra historien i spillet, akkurat hva er fortsatt usikkert.

 

Målet er at sleeven skal i så stor grad som mulig representere hvordan karakterene jeg vil ha med faktisk ser ut når en spiller, og det hele skal såklart være i farger.

 

Det jeg sliter veldig med derimot er valg av tatovør. Så jeg lurer på om noen kanskje kunne anbefalt noen tatovører dere tror kunne klart dette? Så kan jeg sjekke ut arbeidet deres selv.

Endret av Detectable
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har øret roet seg ned en del. FIkk putt inn 6mm sprialen igjen. Skal se å få kjøpt en 8mm bein/tre strak spiral ting til å utvide med om ett par uker. Faen jeg sikler på ett par pluggeeeeer :p

Ville satset på metall eller glass om jeg var deg. Som jeg sa til Charlotte Q på forrige side har organisk materiale mye lettere for å samle opp skitt og smuss, og dét er jo ikke noe man vil ha i en nystrukket piercing? Kan du ikke bare stikke innom et studio (PP, f.eks.) og si at du vil strekke? Du betaler bare for smykkene du velger, såvidt jeg har forstått. Og så kan du få rimelige glasstuneller og greier. :)

aha, pp hadde ikke noe inne. Jeg har en utvider i plast, det er vell ikke organisk, er det? Pluggene jeg skal ha er i glass :)

 

Ingenting femi med masse farger i tattiser. Når det gjelder bra sjapper i Trondheim har vel flere nevnt Flaming Heart, tror jeg?

Hvorfor ikke masse farger?
Lenke til kommentar

 

Da har øret roet seg ned en del. FIkk putt inn 6mm sprialen igjen. Skal se å få kjøpt en 8mm bein/tre strak spiral ting til å utvide med om ett par uker. Faen jeg sikler på ett par pluggeeeeer :p

Ville satset på metall eller glass om jeg var deg. Som jeg sa til Charlotte Q på forrige side har organisk materiale mye lettere for å samle opp skitt og smuss, og dét er jo ikke noe man vil ha i en nystrukket piercing? Kan du ikke bare stikke innom et studio (PP, f.eks.) og si at du vil strekke? Du betaler bare for smykkene du velger, såvidt jeg har forstått. Og så kan du få rimelige glasstuneller og greier. :)

aha, pp hadde ikke noe inne. Jeg har en utvider i plast, det er vell ikke organisk, er det? Pluggene jeg skal ha er i glass :)

 

Ingenting femi med masse farger i tattiser. Når det gjelder bra sjapper i Trondheim har vel flere nevnt Flaming Heart, tror jeg?

Hvorfor ikke masse farger?

Mye farger + tynn fyr. :)

Lenke til kommentar

Du vil ha en sleeve som sier at du spiller dataspill og denne skal du ha for resten av livet? Nei, ikke gjør det. Du er fortsatt ung og dum.

Jeg har tatovering fra et dataspill. Valgte og ta den fordi jeg hadde et nært forhold til spillet under oppveksten og det var det spillet som fikk meg til å bli såppas glad i spill som jeg er nå, derfor synes jeg det er helt greit å ha en tatovering som minner meg på barndommen min.

Lenke til kommentar

Du vil ha en sleeve som sier at du spiller dataspill og denne skal du ha for resten av livet? Nei, ikke gjør det. Du er fortsatt ung og dum.

 

Jeg har spilt dataspill nå i 16 år, og jeg kommer aldri til å slutte. Det har i stor grad vært med på å bestemme hvem jeg er. Jeg kunne jo selvfølgelig tatt en diger fønix i kule farger som ingen ville finne på å snakke vondt om, men det vet jeg at jeg kunne finne på å ikke like om 20 år.

 

Jeg har en sånn sleeve allerede, og er strengt tatt bare dødsfornøyd. :wee:(Kanskje bortsett fra akkurat nå. Auu)

 

Og den er så heit at bildene du poster her gjør den urett

 

Croc: The legend of the Gobbos! Det spillet er det lenge siden jeg har tenkt på!

 

Jeg spiller det til tider enda, det er jo fantastisk :love:

 

Math... Rescue... wtf. :!:

 

Aller første jeg spilte det, gode minner *mimre*

 

Stakk 4mm i flippene i dag :) Ble sorte plugger, litt for blanke for min smak.. blir bra når det strekkes til 6mm og jeg får på smykket jeg ønsker!

 

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse?

 

plug.jpg

 

 

Du kan prøve å se igjennom denne siden

Lenke til kommentar

Du vil ha en sleeve som sier at du spiller dataspill og denne skal du ha for resten av livet? Nei, ikke gjør det. Du er fortsatt ung og dum.

 

Hva har spill med ung og dum å gjøre..kan du forklare meg det?

 

Kjenner mange som er 20-30 år som spiller spill og har det som hobby.

Skal selv ha tattoveringer som har med spill og gjøre....og jeg vet jeg ikke er ung og dum.

Samme med eplefe, Detec og andre her som har det.

 

Nei, lenge leve gamle fordommer;)

 

 

Detec: Du vet hvilken tattovør jeg kommer til og si.

 

Victor Policheri tror jeg ville elsket og gjøre den der...siden han liker sleeves som har mye farger.

Samt du vet hvor dyktig han er:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

aha, pp hadde ikke noe inne. Jeg har en utvider i plast, det er vell ikke organisk, er det? Pluggene jeg skal ha er i glass :)

Så lenge du ikke går med taperen (utvideren) i øret konstant skal det ikke være noe problem. :)

Lenke til kommentar

Apropos spilltatoveringer. Skal jeg ha det en gang (noe jeg egentlig kunne tenkt meg etterhvert) så SKAL jeg få inkorporert Purple Tentacle fra DOTT og Guybrush Threepwood fra MI (slik han så ut i eneren eller toeren).

 

Har vært inne på tanken med gamer sleeve, og har ikke slått den helt fra meg endan og da er det to av de som hadde vært helt sikre deltagere på min :thumbup:

 

Uansett blir det ikke før andre sleeven min er ferdig da, og den skal fortsettes på nå på fredag. SWEET!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...