Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Anyway, tenkte jeg skulle hive opp et par bilder av ting jeg har gjort i det siste. Endret 10. februar 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 Atte.. hvordan er det med tatoveringer over fødselsmerker? funker det? mine fødselsmerker ser ut som blåmerker.. vil en tatovering kunne dekke dette? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 Fødselsmerker mener jeg skal gå helt fint.. føflekker er derimot ikke noe å anbefale å tatovere over. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Jeg ser de tatoveringene der er helt smoothe, (har hjerneteppe og husker ikke ordet). Sånn at de er like store på kanter, like lange der hvor de skal være like lange, og det samme med brede osv. ))) *hate hjerneteppe* edit: ###### så mye skrivefeil..*gjesp* Endret 10. februar 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 Symmetri er din venn! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 Ahh, symmetri var det flodhest. Takk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 Fødselsmerker mener jeg skal gå helt fint.. føflekker er derimot ikke noe å anbefale å tatovere over. OK! I have a butt for you to tatoo! Neida. Jeg har et stort fødselsmerke på skulderen som ser ut som et blåmerke. Noen forslag til hva jeg kan tatovere? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 Et portrett av Trond? En blåhval? Nah, akkurat hva må nok du pent finne ut selv. Det er tross alt du som skal ha den resten av livet.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 noe du selv har funnet på... selv kunne jeg kun tenke meg splittet tunge (etter å ha lest psilocybe sin hjemmeside) og en tatovering, men tatoveringen, bli hvis det blir noe av den, egenprodusert/tegnet.. eller hva dere nå kaller det... men det blir nok lenge til, både med tunga og tatoveringen da jeg bare er 15 år gammel... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 splittet tunge.. fysj! Jørgen: Jeg vil ikke ha farger.. i hvert fall ikke annet en rødt og mørk mørk blå Lenke til kommentar
tbone Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Får vel vise fram tattisen min jeg å da. Har planer om å ta en ny en til sommeren, må dekke over ei stygg ørn jeg tok under FN tjeneste. Får litt dilla når du har kommet i gang med dette, så det blir nok flere etterhvert. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Psilo: Ka med den tattis sjappa i gågata i byn? ka den heite? Er den brukbar? Syns personlig ikkje løve e så jæla harry eg, har lyst på ei brølande hannløve i svart-kvitt, kun haue til løva då... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Psilo: Ka med den tattis sjappa i gågata i byn? ka den heite? Er den brukbar? Leading light. Personlig er jeg ikke særlig imponert over arbeidet de gjør (har en på brystet som er skjev og asymmetrisk), og er heller lite begeistret for de som jobber der. Skal du tatovere deg, anbefaler jeg egentlig bare Roger hvor jeg jobber (jonsvollsgt. 5, bak teateret), Thomas eller Jannicke ved Let's buzz (tvers over bystasjonen). Veldig dyktige folk, uten noe attitude. Og, bare sånn at det er nevnt; aldri, aldri, aldri finn på å gå på studioet bak kinoen. Maken til drittarbeid skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Hvor mye burde jeg gi for en sirkel på ryggen Psilo? Ca. 10-15cm i diameter og 1-2cm tjukke kanter... Vurderer den tanken, Å det er ikke for å kopiere deg... Har ikke noe med åkerringer å gjøre her... Men for meg er sirkelen perfekt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Et sted mellom 1000-1500, litt avhengig av hvilket studio du velger. Enkelte legger gjerne på litt ekstra siden det er på ryggen. Du må krumme ryggen for å gjøre huden stram, og da blir det mye mer område som skal tatoveres over.. og tatovøren bruker derfor lengre tid på jobben. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Den tatoo'n oppe med korset og dragen....er det sånn scarring og tatoo over eller? Den så kult ut. Ser litt 3d ut. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Et sted mellom 1000-1500, litt avhengig av hvilket studio du velger. Enkelte legger gjerne på litt ekstra siden det er på ryggen. Du må krumme ryggen for å gjøre huden stram, og da blir det mye mer område som skal tatoveres over.. og tatovøren bruker derfor lengre tid på jobben. Takker, hvilket studio har jeg ikke bestemt meg for enda... Ihvertfall ikke på Hamar... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Er vel ikke noen som vet om noe bra studio i Trondheim? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Den tatoo'n oppe med korset og dragen....er det sånn scarring og tatoo over eller? Den så kult ut. Ser litt 3d ut. De er ferske, huden er hoven. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 wee! I løpet av uken skal jeg få nytt smykke til navel-piercingen, åpne det gamle hullet i nesen og kanskje ta i øyenbrynet...nesen koster 35 kr... sist gang gjorde jeg det på et annet sted, og da kostet det noen hundringser.. litt skepsis til dette stedet..? should I have? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå