Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En skal ikke snakke med kløyvet tunge!

 

og hva skal det bety?

 

Forresten er det noen som har splitta tunga i tre eller fire? Hadde sett tøfft ut med "medusa tunge" :)

 

tungen består av to muskler som ligger side ved side, med bindevev som holder dem sammen. det er derfor det faller seg naturlig å dele tungen i to.

 

så, det går an å dele den i flere deler, men du ødelegger musklene totalt. det blir det samme som om du skulle begynne å dele bicepsen din i to.

Lenke til kommentar

Spesielt ille er gamle og skrukkete damer på Kiwi. Jeg var akkurat på Kiwi. Der var det en sånn skrukke som glodde som besatt på meg. Man skulle tro jeg var spedalsk eller var besatt av onde makter.

 

Var like før jeg gikk bort og presanterte meg selv. Kunne jo fått en interessant rekasjon! ;)

Lenke til kommentar
WTF er det jeg misser her? Fantasveis?

 

fanta hadde en reklame for en stund siden, hvor en halvblind gammel frisør hadde skilt utenfor med påskriften 'free fanta with every haircut'. klippen ble noe ala det du har, men fyren som ble klippet fikk en fanta og var fornøyd med det..

 

adawen : du skulle hatt t-skjorten som jeg bestilte meg i går..

 

262913_zm.jpg

 

hiver med et par andre ting jeg bestilte, siden jeg var så godt i gang :)

 

286363_zm.jpg

 

455066_zm.jpg

 

450689_zm.jpg

 

455341_zm.jpg

 

279711_zm.jpg

Lenke til kommentar

Hihi - genialt. Problemet er at folk som faktisk kjenner meg sikkert hadde stilt seg i kø og forventa litt show.. ;)

 

Er det bare bortskjemte drittunger som kjenner deg da? Når skal de forstå at det er show nok og se på deg? :p

 

PS: Jeg husker litt av den Fantareklamen nå. Men det er bare et minne som er lagret langt baki der.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
øyh, psilocybe, hvor mye sånn ca. koster en liten tatovering på begge håndleddene?

Og vet du om noen bra tattoo-relaterte sider?

 

en liten tatovering på begge håndleddene koster fra 500-4000kr, siden du er relativt lite spesifikk ang. motivet. :)

 

det er stor forskjell på en liten tribal-dingseboms eller et kinategn (tar ca. en halvtime å lage), og på uhyggelig detailjert black&gray-arbeid (tar et par timer).

 

www.bmezine.com <- største bodyart-siden i verden

www.anilgupta.com / www.tomrenshaw.com <- to av de dyktigste tatovørene i verden, i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...