Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jau, skremmende. Småjenter meg g-string? Hadde aldri latt min unge (hadde jeg hatt en) få gå med det på den alderen der.

 

Trodde kanskje det ville stå mer om tatovering/piercing. Forresten så kan du jo lese her: http://www.popit.no/html_new/html/girl_pow...att/default.asp om du vil ha mer dokumentasjon på at vi lever i en syk syk verden :p

Er det mulig? "er det noen her som har mensen?" Greit med et forum men må si at jente der inne er drøyt unge til å tenke på sex og om de skal ha sex osv, de røyker og drikker..... :no: Alt til sin tid sier nå jeg. Det ser ut som om ting ikke er helt bra for tiden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

1.jpg

 

 

 

Min første, tatt på torsdag. Er veldig fornøyd med den, ble symmetrisk og fin (dette synes kanskje ikke på bildet, men i virkeligheten er det faktisk ingen skjevheter). Motivet har jeg laget selv. Når jeg skulle ta den ble jeg litt nervøs ettersom han som skulle ta den (Petter i Bodyart, Larvik) sa at den var pervers vanskelig, alt er så rundt og symmetrisk.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Wow, takker! Alltid koselig å få positiv kritikk :)

 

Den dagen jeg skulle ta den var jeg dritnervøs. Selvom jeg gikk rundt hjemme og satt foran pc'n kjente jeg det krible i magen. Spesielt nervøs ble jeg da jeg satt meg i stolen og hørte tatoverings-nålen nerme seg. Jeg trodde det skulle være helt syke smerter, ble så lettet da jeg fant ut at det ikke var noe sak. Klart, det var jo vondt, men det var helt greit å sitte der, forholdt meg like rolig som om jeg skulle sittet hjemme i sofaen :D

 

Så hvis dere er i tvil om å ta tatovering; go for it! :thumbup:

Lenke til kommentar

Egentlig var hun i mot det, men da dama gjorde det slutt og jeg ikke gjorde annet enn å deppe benyttet jeg anledningen til å spørre om å få ta en tattis, så jeg fikk tankene over på noe annet. (sleipt? hehe..) Det var greit, og siden jeg blir 18 i september tok hun ikke det så tungt.

 

Dama tok meg tilbake, jeg har en tatovering jeg er fornøyd med, og solen skinner...kan det bli bedre? =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...