Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser de tatoveringene der er helt smoothe, (har hjerneteppe og husker ikke ordet). Sånn at de er like store på kanter, like lange der hvor de skal være like lange, og det samme med brede osv. :))))

 

 

*hate hjerneteppe*

 

edit: ###### så mye skrivefeil..*gjesp*

Endret av DiMiles
Lenke til kommentar

noe du selv har funnet på...

 

selv kunne jeg kun tenke meg splittet tunge (etter å ha lest psilocybe sin hjemmeside) og en tatovering, men tatoveringen, bli hvis det blir noe av den, egenprodusert/tegnet.. eller hva dere nå kaller det...

 

men det blir nok lenge til, både med tunga og tatoveringen da jeg bare er 15 år gammel...

Lenke til kommentar
Psilo: Ka med den tattis sjappa i gågata i byn? ka den heite? Er den brukbar?

Leading light. Personlig er jeg ikke særlig imponert over arbeidet de gjør (har en på brystet som er skjev og asymmetrisk), og er heller lite begeistret for de som jobber der. Skal du tatovere deg, anbefaler jeg egentlig bare Roger hvor jeg jobber (jonsvollsgt. 5, bak teateret), Thomas eller Jannicke ved Let's buzz (tvers over bystasjonen). Veldig dyktige folk, uten noe attitude.

 

Og, bare sånn at det er nevnt; aldri, aldri, aldri finn på å gå på studioet bak kinoen. Maken til drittarbeid skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Et sted mellom 1000-1500, litt avhengig av hvilket studio du velger.

 

Enkelte legger gjerne på litt ekstra siden det er på ryggen. Du må krumme ryggen for å gjøre huden stram, og da blir det mye mer område som skal tatoveres over.. og tatovøren bruker derfor lengre tid på jobben.

Takker, hvilket studio har jeg ikke bestemt meg for enda... Ihvertfall ikke på Hamar...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...