Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha, nice ;)

hørte no rykter om at britney og hadde fått no jall på asiatisk som ho ikke visste hva betydde... vet ikke om det var sant though... festlig uansett :D

 

Men jah, hmm.. lite muskler på dette kadaveret :p

Får høre med "fruen" hva hun syns, også tenke litt over det... skal være riiimelig sikker før jeg tar no permanent blekk :yes:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Satt og puslet litt i photoshop og kom fram til følgende resultat:

 

http://www.chimera.futuredt.com/1.jpg

 

og

 

http://www.chimera.futuredt.com/2.jpg

 

Hva mener dere? Synes dere dette kan bli en verdig tatovering? Selvom det er jeg som da eventuelt skal ta dem, men jeg må bare forhøre meg om hva folket mener :)

 

Må være mulig å få tatovøren til å modifisere litt på den også, slik at den ser bedre ut?

 

I skrivende stund tenker jeg ikke sånn seriøst på å ta akkurat disse motivene, men jeg føler jeg ikke får bestemt meg helt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hvis du er dum nok til å gå rundt med over hundre betente sår på kroppen i lengre tid, fortjener du å dø. Sorry, men litt snusfornuft går det an å bruke. Uansett, dette er ikke noe som er relevant for noen.. folk flest klarer å moderere seg, og det er langt og lenge mellom noen som har mer enn, tja, fem piercinger.

 

 

Mja.. og hva mer hørte vi om dette? Det er et halvt år siden, og kom det noen rapport? Niks. Alle artiklene fremstiller dette som om det er bil-lakk du får tatovert under huden. Selv om det er det samme konserveringsmiddelet i et drops som det er i en flaske med morfin, betyr det ikke at du ender opp med morfin i magen.

 

Uansett, hver dag tatoveres det tusenvis av folk.. tror du ikke noen av dem hadde reagert hvis det var bil-lakk de fikk under huden?

 

 

Joda, feil plassert kan en piercing i tungen forårsake stor skade på tennene. Går man med det lange smykket man får til å begynne med (pga at tungen hovner opp), er sjansene mye større for at man tygger en tann i stykker.

 

Med andre ord.. gå til noen som vet hva de driver med, og bytt til kortere smykke når hullet er grodd. Ikke alle gjør dette, og det er som oftest dem (og de som ikke gidder å følge renseanvisningen) man leser om i tabloidene.

 

Bare gledesdreperen FiskePinna som stikker innom for å fortelle at piercinger slettes ikke er ufarlig.

 

Hvis dette er alt du kan vise til på verdensbasis, så tror jeg vi kan konkludere med at å gå over veien er flere tusen ganger farligere enn å ta en piercing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...