Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Singel er samme som coop ja, og nei er ikke samme som CS med bots....betraktlig bedre i L4D.

Men gleder meg til vi får spilt versus, når man kan få være på zombie-siden=)

Søilte med 3 kompiser nå og brukte VT, helt genialt vil jeg påstå og at man MÅ sammarbeide. Prøvde først på normal, som ble litt for rolig...satte på expert og det ble ufattelig morsomt.

Litt kort demo, men i nød spiser fanden fluer.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Blir alltid kick pågrunn av folk sier att jeg trenger en mic :(.

Men i helvete, da! Så frem til dette spillet, men jeg vet ikke om jeg orker å spille det dersom alle forlanger at du har mikrofon. Takler ikke stemmekommunikasjon i spill, og folk greier jo ikke å snakke tydelig uansett. Litt hyling og skriking kan være moro på LAN, men gjennom en mikrofon blir det bare støy og spraking.

Lenke til kommentar

Fått testet demoen et par ganger nå. For et underholdende spill. Og helt klart best med 4 mennesker. Det beste er jo at folk kommuniserer, noe som gjør opplevelsen så mye bedre.

 

Hatt mange tøffe episoder. En gang ble jeg forlatt oppe før den trappa ned til safehouse. Så kom det en horde mens jeg var alene. Morsomt å høre lagkameratene rope ut når jeg kom springene med en hord i hælene.

 

En annen gang var vi på slutten og jeg ble dratt ut fra sikkerhet bak den minigun-stillingen av en smoker. Dette var mens horden var i gang. En kom til unsetning tross farene og holdt på å redde meg, mens jeg lå der og holdt zombier unna. Fy søren hvor digg det var.

 

Ganske stilig at spillet er forskjellig hver eneste gang du spiller det. Ser virkelig fram til fullversjonen. Kan bli årets spill dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...