Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Har noe merket noen stor synlig forskjell på grafikkinstillingene? Jeg spiller 800*600 med meste på lavt, men det ser fortsatt helt greit ut og jeg kan heller ikke klage på frameraten. Bortsett fra AA og høyere definisjon på teksturer osv, er det stor forskjell mellom innstillingene? Har ikke merket så mye ut ifra det jeg har sett av gameplayvideoer, men det er nok dette som det står om hvis jeg skal kjøpe det til 360 kontra PC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En kom til unsetning tross farene og holdt på å redde meg, mens jeg lå der og holdt zombier unna. Fy søren hvor digg det var.

 

Synes nesten dette er noe av det feteste i spillet, å ligge der å prøve å holde zombiene unna mens noen prøver å hjelpe deg opp.

 

Single player med botene fungerer også helt utmerket, selv om de gjerne samarbeider litt bedre en virkelige mennesker (f.eks. sjeldent de meier deg ned med automathagle fordi de forveksler deg med en hunter :D ), så det er veldig mye lettere med botene en med andre spillere. Klarte det på expert på andre forsøk med boter, men klarte aldri demoen med mennesker. dog spillte jeg bare med random personer og kan ikke veldig mye fransk.

Lenke til kommentar
Æsj, så lenge til? Damn. Synes det er dumt de har valgt å gjøre det på den måten med demoen. Jeg vil jo gjerne prøve spillet før jeg bestemmer meg for å kjøpe det, og da er det jo greit å gi den muligheten nå som jeg faktisk er litt interessert. Det er jo ikke sikkert jeg er det neste uke.

Du kan prøve demoen en uke før spillet kommer. God nok tid det. Ser ikke hvordan det er noe problem. Og i følge erfaringer så langt med demoen er det en god ting. For nå tester vi demoen og gir tilbakemeldinger på feil. Og dem er det mange av når det gjelder serverne osv. Når dere får demoen på tirsdag vil nok det meste av problemer være fikset.

Lenke til kommentar
Jeg vil tro at dette blir et av tidenes coop-spill ;)

Jeg tror dette har potensial til å bli CS av co-op spill. Ser fram til mange timers spilling i helgen.

 

Valve har sluppet noen fikser nå.

 

* Fixed several issues with matchmaking and password protected servers

* Tuned matchmaking to provide better search results

* Fixed bug where servers could stay reserved by matchmaking forever

* Performance optimizations and fixes to networking layer

* Fixed issue where game could cause Steam executable to use too much CPU

* Fixed music resetting when changing video settings

* Fixed some issues with not being able to chat and/or connect to other users

 

 

Set a sv_search_key to a unique string on the server

Do the same on each client that will want to connect

Start a map on the server

Searches for games should be restricted to only finding servers with that search key

 

Or

 

Set sv_allow_lobby_connect_only 0

Set sv_password to a non-empty string

Start a map on the server

Tell the client the IP address of the server

Client uses console to "connect " just like the good old days

Should result in password prompt during connect to server

Lenke til kommentar

Jeg skal bare si det kort og greit.

 

Dette spillet er bare helt sinnssykt rått! Det er lenge siden jeg har hatt en mer underholdende spillopplevelse, og dette fra en DEMO!!!!

 

Det som imponerer meg mest med spillet er AI directoren. Den funker strålende, har spilt gjennom disse 2 stagene 10talls ganger og alle turene har gitt god variasjon.

 

The witch er uhyggelig, merker jeg fryser hver gang jeg hører gråtingen hennes. Tankene er også ville!! Har enda ikke tatt råtta på en, spiller på ekspert.

 

Jeg kan fortelle i store lengder om mine opplevelser så langt, men her det tilbake til spillingen ASAP!!

Lenke til kommentar
Si meg, er fixen som Valve ga ut like stor som demoen? For den tar like lang tid å laste ned som Demoen, og ved samme fart. Begynner å blir irritert nå.

Mulig du har fått en annen content server. Lukk Steam og slett filen: clientregistry.blob i roten av der du har Steam installert. Da vil du få en ny content server.

Hvor stor er demoen da?

Rundt 1.2GB

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...