Gå til innhold

Hva drømte du i natt?


Kuroi-Neko

Anbefalte innlegg

jeg drømte at jeg begynte i 8 klasse men jeg fikk ikke med meg hva som blei sakt så skule jeg tøfe meg foran den gamle kjeresten men hu løp eter meg men jeg stak til gardemoen så tok jeg jagerfly og fløy til kina så kom jeg til kina så hvar det mange folsk om hvar maur sikelig rar drøm

Kan jeg spørre hvilken klasse du går i?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg drømte at jeg begynte i 8 klasse men jeg fikk ikke med meg hva som blei sakt så skule jeg tøfe meg foran den gamle kjeresten men hu løp eter meg men jeg stak til gardemoen så tok jeg jagerfly og fløy til kina så kom jeg til kina så hvar det mange folsk om hvar maur sikelig rar drøm

Kan jeg spørre hvilken klasse du går i?

går i 7 men begyner i 8 i august

Lenke til kommentar
jeg drømte at jeg begynte i 8 klasse men jeg fikk ikke med meg hva som blei sakt så skule jeg tøfe meg foran den gamle kjeresten men hu løp eter meg men jeg stak til gardemoen så tok jeg jagerfly og fløy til kina så kom jeg til kina så hvar det mange folsk om hvar maur sikelig rar drøm

Kan jeg spørre hvilken klasse du går i?

går i 7 men begyner i 8 i august

Okay, greit å vite. Men OT:

Jeg drømte at jeg løp ute, men plutselig kom det en haug med zombier mot meg. Rett etter det våknet jeg...Hater slike drømmer.

Lenke til kommentar
jeg drømte at jeg begynte i 8 klasse men jeg fikk ikke med meg hva som blei sakt så skule jeg tøfe meg foran den gamle kjeresten men hu løp eter meg men jeg stak til gardemoen så tok jeg jagerfly og fløy til kina så kom jeg til kina så hvar det mange folsk om hvar maur sikelig rar drøm

Kan jeg spørre hvilken klasse du går i?

går i 7 men begyner i 8 i august

Okay, greit å vite. Men OT:

Jeg drømte at jeg løp ute, men plutselig kom det en haug med zombier mot meg. Rett etter det våknet jeg...Hater slike drømmer.

okei

Lenke til kommentar

Drømte i natt:

Var utforbi en Rema 1000 butikk. Etter eg hadde parkert så var plutselig bilen min stappfull av handleposer fra en annen matbutikk, og flere asiatiske folk begynte og bære ut disse posene for og ta dem inn på rema 1000.

Eg gjikk bort til dem og begynte og sjelle dem ut på engelsk siden dem ikkje kunne norsk, men dem skjønte ingenting og sa det var deres bil. Da stod plutselig bilen min en annen plass på parkereingsplassen. Var vist en helt lik bil dem hadde :p

Lenke til kommentar

Jeg drømte at jeg, dama og noen andre folk var i Oslo og sloss mot zombier med M16, automathagler, granater osv. Basen vår var på det turistinformasjonstårnet rett utafor Oslo S togstasjon(Det var en leilighet på toppen... :cool: ) Der hadde vi tatt ting fra elektrobutikker, Store TV'er og blabla med teknologi osv. Herlig drøm!! Skulle ønske det skjedde IRL :wee:

 

Så kom vibreringa og heavy tromming og gitar-riffs fra mobilen... :thumbdown::grumpy: Vekkerklokkefuck

Lenke til kommentar

Drømte i natt :

 

En fyr jeg TRODDE var en annen satt på en trapp utenfor et hus. Jeg begynte å kjefte han full på avstand, mens jeg gikk mot. Men når jeg kom helt inntill , viste det seg at det var en annen :p Så jeg begynte å unskylde meg for hva jeg hadde sagt. 

 

Nattas Lærdom :

 

Ting ser ikke alltid riktig ut på avstand, men kommer du nærmere finner du sannheten :p

Lenke til kommentar

Jeg drømte en gang at jeg var er tyggis :cool: Jeg var i en diger kvadratisk metallboks, som om det var verdnenen jeg levde i.

Den veltet til siden, fram og tilbake, men jeg klistret meg til veggene slik at jeg ikke ble kastet frem og tilbake.

 

Haha, DET var en drøm det.

Lenke til kommentar

Drømte at jeg var med masse lettkledde damer på stranda her jeg bor, og alle hoppa fra brygga, og så hoppe jeg fra 10metern. Så hadde jeg plutselig skifta, og satt på kanten på en brygge i fredrikstad, og så kom pappa løpende og dytta meg uti samtidig som han selv hoppa, og så hadde vi ekstremt lættis, og så ble jeg redd for mobiltelefonen, men det gikk heldigvis bra med den, funka akkuratt som ny den.

 

Alt var faktisk veldig realistisk, og når jeg våkna så føltes det som om det var et par dager siden og jeg måtte bruke noen minutter på å tenke ut at det måtte ha vært en drøm ^^

Lenke til kommentar

Drømte dette på søndag, men men.

 

Jeg drømte at jeg drev og leste på diskusjon midt på dagen og kom over en interessant tråd der en kar sa at det var så morsomt å sende SMS til tilfeldige numre for da kom alltid smsene frem til japanere og sånn og så foreslo han noen numre å sende sms til. Jeg sendte et par tullesmser til det første nummeret han nevnte men ingenting skjedde resten av dagen før jeg la meg. Seint på natten våkner jeg av at jeg har fått en masse smser! I alle smsene sto det bare en masse "japanertull" og istedenfor et nummer som sendte smsene sto det et "japanernavn" (husker ikke hva) men jeg skjønte at dette kom fra han japaneren så jeg ble pissredd. Så var jeg plutselig på skolen og gikk til han kantinekaren og fortalte hva som hadde skjedd og spurte om råd (sånn som gjengen i South Park spør Chef om råd) men fikk vel egentlig ikke noe særlig med svar. Skjedde noe uviktige greier etter det som jeg ikke husker og så våknet jeg.

Endret av Filosofem
Lenke til kommentar

Jeg drømte at jeg var i en leir ved utkanten til en regnskog, bak meg var en elv.

Det var natt og vi ventet på noe. Plutselig hørte en av vaktene noe og så opp. Rett forran øynene hans kom det en krokodille fallene fra himmelen. Dette var som et startskudd. Plutselig kom titalls krokodiller flyvende ut av regnskogen, nesten som om noen kastet dem ut (tenk de der folkan på OL som spinner rundt og kaster en kanonkule med kjetting på), resten av natten var stortsett et kaos der jeg prøvde å unngå å bli truffet av fallende krokodiller, å drepe de som overlevde fallet og kom etter meg.

 

 

Det var en sær drøm X)

Lenke til kommentar

Jeg drømte at meg og ei i klassen var i San Fransisco etter en Atomkrig. Vi barrikaderte oss inn i et rekkehus, og bodde der en stund. Vi fikk besøk av en del Zombier, Hu gjemte seg, og lagde lyder så zombien ble distrahert, så jeg kunne komme bak han og kappe av hodet med en machete :cool: ELSKER SÅNNA DRØMMER!!!

(Grunnen til drømmer er nok fordi jeg spilte Fallout 3 rett før jeg la meg :wee: )

 

Så gikk vi videre, vet ikke helt hvordan men fra San Fransisco kom vi til et paradis (''Fort'' banen i Far Cry 1, som jeg også spilte den dagen) og fikk 2 bademadrasser hver. Når man lå oppå de begynte de å kjøre i ganske stor fart.. Så møtte vi familien vår ( :thumbdown: ) Og de satt der og drakk øl osv som om det var en vanlig sommerdag (Selvom det var doomsday wtf?!) Også våkna jeg pga drittunger som bråka rett utafor vinduet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg drømte at jeg våkna av at venninna mi kom og skulle hente meg. Det skulle hun jo tross alt gjøre to timer etter at jeg sovna. Derfor trodde jeg jo selvfølgelig at dette skjedde på ordentlig. Da jeg "våkna" så jeg at det blødde fra munnen min - jeg hadde mista en tann mens jeg sov. Etter litt leting fant jeg igjen tanna i senga, men jeg fant ut at det egentlig ikke gjorde noe. Jeg hadde jo så dårlig plass i munnen uansett. Kort tid etter var jeg utenfor - da oppdaga jeg at det hadde blitt vinter over natta. Jeg gikk og satte meg i passasjersete i bilen, men da ikke venninna mi kom etter bestemte jeg meg for å ta over rattet og kjøre - tanna var fortsatt i hånda mi. Jeg hadde visst planer om å kjøre nabojenta bort til leiligheten sin. Midt i kjøringa kom jeg på at jeg ikke kan kjøre bil og sklei fort nedover bakken. Heldigvis klarte jeg å svinge inn til venstre slik at jeg fikk stoppa bilen. Men da var visst fremmme.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Gått over 1 måned siden jeg postet sist, å ingen har drømt noe særlig. tar retten til å poste en ny drøm .

 

Jeg våknet for 30 minutter siden, dette er hva jeg husker :

 

Skulle på ferie , men viste ikke hvor. Plutselig stod jeg å en kompis på et gigantisk cruiseskip, jeg hadde masse bagasje med. Laptopen var med i egen bag. Skipet var gigantisk, så i begynnelsen satte jeg fra meg bagasjen i lobbyen der vi stod sammen å skuet rundt.

 

Så satt vi plutselig inni en merkelig lugar. Jeg så at den store baggen var med , men ikke noe bag med laptop. Jeg spurte kompisen min hvor den baggen var, men han viste ikke jeg hadde med noe laptop sa han. Faen ropte jeg å sprang ut av lugaren.

 

Gangene var helt idiotisk satt opp, de gikk på kryss og tvers overalt. Jeg sprang rundt å spurte folk om de hadde sett en laptopbag , men neida ingen hadde sett noe. Folkene ombord var uskarpe i framtoningen. ansiktene var bare som noe svarte hull. Et par slike skikkelser ble med på leteaksjonen, de sprang en stund rundt sammen med meg, samtidlig overbeviste de meg om at det ikke var vits å ringe Politiet.

 

Jeg sprang rundt i hele båten i det som virket mange timer i drømmen, alle rom  og dekk jeg kom til var helt forskjellig fra det andre. ingenting så tilslutt ut som noe annen plass jeg hadde sett før. 

 

Så våknet jeg 

 

Angsten for at laptopen var stjålet var like reell som om det skulle skjedd i virkeligheten :D

 

Morsom drøm som føltes veldig lang 

Lenke til kommentar

Om natta pleier eg ikkje alltid å drøyme noko serleg. Eg tenkjer litt, berre. Dagar kvar tankane byrjar å spinne vilt rundt i hausen på meg, byrjar eg ofte å fantasere med bilete.

Det siste eg drøymde var at eg blei pult i ein bil. :roll: Det kunna fort ha vorte ein våt drøym. Eg hadde hatt ein sånn for to dagar sidan, men heldigvis for meg kom eg på det midt i drøymen, og då fór tanken "dette er en drøm" gjennom hausen, og då vakna eg.

Eg og fetter'n hadde sett på tre American Pie på ein dag, og Van Wilder neste dag, så ...

 

Noko som irriterer meg stadig vekk er at eg ikkje greier å styra draumane sjølv! Ofte vert eg plutselig var yver at eg drøymar, utan at eg vaknar. Men likevel greier eg ikkje å ta kontroll yver draumen; sjølv når eg prøvar. :ermm:

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...