Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du mener på en VM, så går det utmerket. Med alt. Iallfall på VMWare, som jeg bruker, kan man sette en ISO-fil til å være CD-rom/DVD-rom for VM-en.

 

Nei, jeg mente å mounte ios-en med f.eks. Poweriso, og bare starte installasjonen via den. Jeg har ikke testet dette selv, men tror det virker. Hvis du vil väre på den helt sikre siden, så brenner du en dvd.

Lenke til kommentar
Det blir nok litt vanskelig på en helt ren maskin. Uansett, jeg la ISO-en som DVD-drev for denne VM-en, og det ser greit ut så langt.

 

Prometherion, snakker du om USB? Jeg hadde visse problemer med den første prebetan som lekket. Jeg mistet iblant DisplayLink-skjermen (USB til DVI).

 

Jeg vet ikke. Men det kommer opp i blant: COM Surrogate har slutter å virke. Eller noe sånt. Husker ikke helt. Men alt funka fint. Bare at gadgets ikke funket. Skal installere W7 i morgen :D

Lenke til kommentar
Det blir nok litt vanskelig på en helt ren maskin. Uansett, jeg la ISO-en som DVD-drev for denne VM-en, og det ser greit ut så langt.

 

Prometherion, snakker du om USB? Jeg hadde visse problemer med den første prebetan som lekket. Jeg mistet iblant DisplayLink-skjermen (USB til DVI).

 

Jeg vet ikke. Men det kommer opp i blant: COM Surrogate har slutter å virke. Eller noe sånt. Husker ikke helt. Men alt funka fint. Bare at gadgets ikke funket. Skal installere W7 i morgen :D

 

At gadgets ikke funker er fordi du har satt uac til å väre helt skrudd av. Du må ha minst low av en eller annen grunn. Håper slikt tull som det er fiksa i beta.

Lenke til kommentar

Det går vel ikke.. bare kopier filer på D og lag snarvei til mappene

 

Det blir nok litt vanskelig på en helt ren maskin. Uansett, jeg la ISO-en som DVD-drev for denne VM-en, og det ser greit ut så langt.

 

Prometherion, snakker du om USB? Jeg hadde visse problemer med den første prebetan som lekket. Jeg mistet iblant DisplayLink-skjermen (USB til DVI).

 

Jeg vet ikke. Men det kommer opp i blant: COM Surrogate har slutter å virke. Eller noe sånt. Husker ikke helt. Men alt funka fint. Bare at gadgets ikke funket. Skal installere W7 i morgen :D

 

At gadgets ikke funker er fordi du har satt uac til å väre helt skrudd av. Du må ha minst low av en eller annen grunn. Håper slikt tull som det er fiksa i beta.

 

 

Takk for heads up.

Hvorfor skal man ha på UAC for å ha gadgets? det forstår jeg ikke noe av..

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...