Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Nedlastning av Windows 7 er ulovelig. Skulle sende de en e-post om noen ting ag da spurte jeg om det uansett.

 

Han fyren sa at torrents i seg selv er ulovelig :p

 

Det viser jo hvor intelligent han var... Uansett, kanskje best å gå bort fra dette temaet, ellers kommer nok snart en moderator stupende ned som en rasende hauk! :ninja::grumpy::rofl:

Endret av Pallantir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nedlastning av Windows 7 er ulovelig. Skulle sende de en e-post om noen ting ag da spurte jeg om det uansett.

 

Han fyren sa at torrents i seg selv er ulovelig :p

 

Det viser jo hvor intelligent han var... Uansett, kanskje best å gå bort fra dette temaet, ellers kommer nok snart en moderator stupende ned som en rasende hauk! :ninja::grumpy::rofl:

Ja. Kan man få invitasjon av en ms ansatt?

Lenke til kommentar
Kan man oppdatere fra beta til RC, RTM, Final Buid eller hva det er?

Eh...snakker vi gullfisk her? På side 19, den 15.12., spurte du om akkurat det samme:

Må alt installeres på nytt eller kan jeg ta ''upgrade''?

Og TCi svarte:

Du må installere på ny for hver build.

 

Besvarer det spørsmålet? :whistle: Og ja, jeg er i humør til flisespikking og mobbing i dag! Altfor stille på første juledag...

Lenke til kommentar
Kan man oppdatere fra beta til RC, RTM, Final Buid eller hva det er?

Eh...snakker vi gullfisk her? På side 19, den 15.12., spurte du om akkurat det samme:

Må alt installeres på nytt eller kan jeg ta ''upgrade''?

Og TCi svarte:

Du må installere på ny for hver build.

 

Besvarer det spørsmålet? :whistle: Og ja, jeg er i humør til flisespikking og mobbing i dag! Altfor stille på første juledag...

 

Der spurte jeg om fra Pre-beta til beta/RC osv. Her er det beta og oppover hvis man dropper pre

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...