Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er nice med vista er at alt ligger på c:\users\ditt navn\appdata\roaming

det som ikke ligger der ligger på c:\users\ditt navn\appdata\local

 

Bare ta backup av de 2 mappene så slipper du aldri å tenkte på backup programmer EVER AGAIN :D

 

F.eks jeg tar backup av thunderbird og utorrent som ligger i roaming og messenger som ligger i local

 

Etter ny innstalering bare innstalere programmene og slenge backupen tilbake i roaming og local å VIPS har jeg mail med passord, adresseboka innstilninger og alt på plass, messenger har alle custom emotions og det som trengs på plass og utorrent har alle innstilninger på plass og alle torrente slipper du å legge inn på nytt :D

 

Firefox ser jeg ligger i begge mappene så da er det bare å ta den backupen fra både local og raoming....trenger nok bare den i roaming...er i hvertfall slik med thunderbird som også ligger begge steder. Til thunderbird tar jeg KUN backup av roaming og det funker 100% nice...vil se for meg at det samme gjelder for firefox

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Har brukt pre-betaen på mediapcn med rikstv og installerte også den på laptopen min her om dagen da xp krasja. Windows 7 var raskere på laptopen enn xp og samtidig fungerte både lydkortet og nettverkskortet uten at jeg gjorde noe. Windows 7 fant også drivere automatisk på internet til det trådløse nettverkskortet! Det har jeg aldri opplevd før.. Noen som vet om den volumlisensnøkkelen med uendelige aktiveringer er lovlig å bruke? Det er visst en beta nøkkel som ble brukt til vista beta tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...