Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips for par som har prøvd "alt"


TOREGILe

Anbefalte innlegg

Jeg (28) og samboeren (19) er begge veldig åpne for å prøve nye ting, og har prøvd det jeg vil kalle det meste.... Gag (som i kuk nedi halsen til brekningsfornemmelser oppstår, og oppkast forekommer uten at vi stopper opp for den grunn), bind for øyne, rimming (det vet vel alle hva er), golden showers og drikking av den gule nektaren , dildoer, buttplugs, samt S&M uten kostyme eller noe sånn da, bare litt nippleclamps, slåing og choking...

 

Er det noen som har noen tips til andre ting vi kan prøve ut? Alltid på jakt etter nye ting...hun foreslo "figging" sist, men det var ikke noe for oss...

Så da er det min tur til å komme med forslag...

 

Vi har et kjempeflott sexliv og er veldig glade i hverandre, og har også såkalt "vanilla sex", helt normalt, så dette er ikke et forslag..

 

Vi er med på alt vi kan komme på, men tror ikke vi er helt klare for flere personer enda, så tipsene bør vel være for to "consenting adults"!

 

Håper noen har noe spennende på lur!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Ett tulleinnlegg er også slettet.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Det virker jo som SM er noe dere har prøvet ut en del og avhengig av hvilken retning dere vil ta er det nye spennende å ta av der men også en del tortur jeg finner usmakelig.

Ta dere en titt i galleriene på www . jg-leathers . com for å få noen ideer, gratis og franko.(la inn mellomrom ettersom innholdet kan virke støtende på sarte sjeler)

Kan også ta turen innom forumet på www.erotikknett.no

Ville også ha sjekka ut litt elektrosex, gir en helt spesiell følelse når det gjøres riktig.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...