Gå til innhold

Forhåndsbestilling noe poeng?


Anbefalte innlegg

Ved TBC release kjøpte jeg spillet i butikken rett over midnatt, og stakk hjem og installerte. Var rimelig laber FPS, det skal nevnes, men var litt morro å se nesten hele serveren på ett sted, foran portalen i Blasted Lands. Blei jo litt mye greier også, da jeg spiller på en PVP server :) Men morro var det absolutt.

 

Denne gangen må vi vel ta båt opp, så det blir jo ikke helt likt. Tror nok jeg bare drar det med på vei hjem fra jobben dagen etter denne gangen. Har jo egentlig begynt med WAR, men... må jo nesten sjekke ut detta her da :!:

 

Jeg har alltid lurt på ... hvorfor blir Warhammer, age of Reckoning forkortet til WAR?

Warhammer Age Reckoning?

Fordi "of" gjerne ikke blir tatt med i forkortelser? USA eller USOA? :) Pluss at i og med at spillet heter Warhammer passer det jo ekstra supert.

 

Edit : Seff ikke helt uten unntak, noen har kanskje hørt om WOW og AOC *grin*, og der er jo "of" med, men ofte blir det da altså ikke det.

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi "of" gjerne ikke blir tatt med i forkortelser? USA eller USOA? :) Pluss at i og med at spillet heter Warhammer passer det jo ekstra supert.

 

Edit : Seff ikke helt uten unntak, noen har kanskje hørt om WOW og AOC *grin*, og der er jo "of" med, men ofte blir det da altså ikke det.

 

Jeg har gitt opp forkortelser for lenge siden fordi internettsamfunnet i dag skifter betydningen av forkortelser ufattelig rask. Husker jeg var i en diskusjon hvor vi diskuterte GoW som da tråden ble startet var Gears of War. Dagen etter var forkortelsen GoW nå brukt for God of War og Gears of War hadde fått forkortelsen GeOW. Så noen glupskaller quota innlegg fra dagen før og lurte på hvorfor man diskuterte God of War i en diskusjon rundt Gears of War. Samme er det ingame, noen som spurte "can any1 help in SV?" noe jeg trodde var Steam Vaults helt til jeg fant ut at personen var level 36 og snakket om Strangelthorn Vale, som før ble forkortet StV. Confused.

 

Uansett.

 

Jeg har bestilt Wrath of the lich king fordi jeg gidder ikke stresse byen rundt etter det, vet jeg har lyst på det, så jeg bestilte det samtidig som jeg bestilte Fable 2.

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte Wotlk med det samme det var mulig fra gamezone. Vet ikke hvorfor egentlig , for jeg liker å være litt på etterskudd sånn at det ikke er bunnskrapt for questmobs når jeg skal gå igjennom startsonen.

 

TBC forhåndsbestilte jeg også.. kom igang spillingen kl.12 eller noe første dagen. Da måtte jeg bare gi opp og starte en bloodelf til støvet hadde lagt seg.

Lenke til kommentar
Hei.

Er det noe vits å forhåndsbestille Wrath of the Lich King?

Får man det dagen før eller noe da, så man får lagt det inn og er klar til launch, eller er det like tidlig å få tak i i butikker?

 

 

Et så ettertraktet spill som WOTLK ville jeg forhåndsbestilt uansett om det var i en butikk eller online. Sjangsen for at du ikke får samme dagen det kommer i salg er vesentlig større en ved andre lanseringer.

 

Om du bestiller online så ville jeg valgt en bra butikk som kun selger spill. Jeg har bestilt fra Gamezone.no og jeg forventer som ved tidligere bestillinger at jeg har spillet 1-2 dager før eller på lanserings dato.

 

Gamezone har jeg aldri hatt noe tull med :)

Lenke til kommentar

Tror ikke WoTKL kommer til å bli utsolgt noen plass, er vel ikke det som er greia med forhåndsbestilling. Det er vel det å være sikret spillet tidlig, og evt. slippe å stå i kø.

 

MEN - greia er altså at releasedato er Torsdag 13 November? Så klokka 00.01 natt til Torsdag kan man altså kjøpe det i butikk (er nattåpne butikker i mange byer pga. dette). Vil det være noen in-game happening knyttet til dette? Eller vil båtene plutselig bare begynne å gå fra SW harbour (eller tilsvarende).

 

Angående å få spillet tidligere ved forh.best så er jo saken den at releasedato er releasedato, og spillet skal i utgangspunktet ikke selges før dette. Vet om butikker som fikk "kjeft" fordi de solgte Halo spillene før releasedagen b.la. Men igjen; er vel få produsenter som kommer til å gå så langt som å nekte noen å selge produktet deres i fremtiden, så det er helt sikkert butikker som gir en lang arm i dette :)

 

(Er en grunn til at butikkene har nattåpent, og ikke bare begynner å selge på ettermiddagen/kvelden før)

 

Edit : Så den her på Komplett nå. "Vi sender ut spillet så fort vi har det på lager. Håper å kunne sende fra Komplett 2 dager før release." Så det er vel ikke så viktig lengre :)

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar

Var på midnattsåpning i tønsberg for å kjøpe TBC til ei venninne som ikke hadde forhåndsbestilt. Fikk "kø-biletter" i 11-tia på kvelden som garanterte de med bilett en kopi av spillet. Mener bestemt at da de åpnet for salg 00:01 var alle kopiene allerede 'utsolgt' til de med biletter, var en del som kom i halv-ett-tia uten bilett og de måtte gå uten spill.

 

Har forhåndsbestilt på dvdstrax.com i år da det var det billigste jeg fant, håper jeg får det på releasedag eller dagen før. (god erfaring med dem fra før med normale bestillinger)

 

Forhåndsbestilte TBC hos Komplett, da lå det i henteboksen i sandefjord på releasemorgenen.

Lenke til kommentar

Når jeg forhåndsbestilte TBC fra gamestop.no så endte jeg opp med å få det en uke etter det var sendt. De hadde mikset med noen bestillinger så jeg fikk kvitteringen til en annen fyr og så på pakkesporing at spillet mitt sakte, men sikkert bevegde seg opp til en by utenfor Bergen. Det var nedtur, så nå tar jeg meg bare en tur i butikken når det kommer.

Lenke til kommentar

Fikk akkurat mail fra DVD-Strax

 

Dette er en bekreftelse på at følgende varer er pakket og klare for forsendelse fra ditt ordrenr. ******:

------------------------------------------------------

1 stk. World of Warcraft: Wrath of the Lich King

------------------------------------------------------

 

 

Ser ut som det kommer før tia derifra også - nesten litt for tidlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...