Gå til innhold

Forhåndsbestilling noe poeng?


Anbefalte innlegg

Har forhåndsbestilt fra absoluttspill, har hatt god erfaring med de før, så regner med at det kommer til release nå også

 

Jeg ser egentlig ikke problemet med at butikkene sender spillet litt før heller, man får ikke begynt å levle før patchen aktiveres på serverne uansett :)

Litt av greia er jo at de gjør en greie av releasen med nattåpent o.l. Det er jo happenings rundt om kring, til og med her i lille Norge, i Oslo. Det er jo da litt kjipt for de som står i kø midt på natta for å kjøpe spillet først av alle på releasedagen, at de blir hengende litt etter. For det vil de, hvis andre får spillet i posten tidligere på dagen, installerer i løpet av kvelden, og hopper på første båt til Northrend klokka 00.01.

 

Sier ikke de blir hengende mye etter :) Men det gjør det jo rimelig meningsløst å stå i kø og vente på spillet en kald novembermidnatt.

 

Jeg kommer nok til å satse på posten ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ser det er ingen som har bestilt det ifra cdon.no (som skriver om det iallefall) er de pålitelige? da mener jeg selvfølgelig ang levering...

noen som har erfaringer fra tidligere Forhåndsbestillinger derifra? fått spillet på releasedagen/dagen før?

 

Ja, de er kjappe til å levere, 2-3 dager tar levering vanligvis fra cdon. Har bestilt ørten album, filmer og spill derfra. Kan desverre ikke si noe med forhåndsbestilling fra cdon.no da..

Endret av Haventh
Lenke til kommentar
Spillet er kommet på lager og vil bli sendt på tirsdag.Vi har ikke godkjenning til å sende tidligere enn det.Ved normal levering skal du kunne ha spillet slik at det er klart tilserverene åpner.

Fikk jeg fra absoluttspill...

 

Da spørs det om jeg har det til release da, men er ikke verdens undergang uansett akkurat

Lenke til kommentar
Spillet er kommet på lager og vil bli sendt på tirsdag.Vi har ikke godkjenning til å sende tidligere enn det.Ved normal levering skal du kunne ha spillet slik at det er klart tilserverene åpner.

Fikk jeg fra absoluttspill...

 

Da spørs det om jeg har det til release da, men er ikke verdens undergang uansett akkurat

Har også bestilt fra absoluttspill, og regner med å ha det i postkassa på onsdag. Pleier ikke ta lang tid når det sendes som brev, så du må bo ganske langt nord for at det ikke kommer dagen etter det er sendt tror jeg. Men for alt jeg vet så gjør du kanskje det.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar
noen som har erfaringer med platekompaniet og forhåndsbestillinger?

 

Har bestilt CE fra dem, men vil ikke sitte i flere dager å ikke kunne spille...

 

 

Har gjort det samme selv, har sendt dem mail om dem har fått inn og når dem har tenkt til og sende ut.

har på følelsen at dem klarer og fucke opp :S

 

 

tipper og at de fucker det opp.

 

Teller på knapper om jeg skal gi beng i hele CE og bare tusle i butikken og kjøre normal

Lenke til kommentar

Vitsen med forhåndsbestilling er å få det før release, så man har det til launch (ved midnatt) uten å måtte fryse ballene av seg i kø.

 

Om man ikke får det i posten på onsdag, er jo vitsen borte. Da kommer det jo tidligst torsdag morgen, og man kan jo liksågodt handle det i butikken. Jeg jobber, så får jeg det ikke i posten i morra, kan jeg liksågodt kjøpe det på vei hjem fra jobb på torsdag. Orker i alle fall ikke å stå ute :)

 

CE blir seff annerledes, da det er begrenset opplag. Standard edition tror jeg ikke kommer til å bli utsolgt, mulig unntak i de aller minste bygdene/tettstedene, om noen har klart å feilberegne totalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...