Gå til innhold

Forhåndsbestilling noe poeng?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vist man forhåndsbestiller via nett, kan man få en kopi av spillet dagen før release, men det er ikke sikkert. Men i følge alle jeg kjenner som forhåndsbestilte TBC, så fikk de kopien dagen før release.

 

Når man skal ha tak i et spill via butikk så kan man jo risikere å gå i lengere tid å ikke få takk i den aktuelle varen, men mindre du har pre-ordret.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
Tviler på at de fleste butikkene har dette spillet utsolgt med engang.

Var innom EBGAMES på Byporten to dager etter TBC release, og dem hadde en hel haug igjen.

 

 

tingen er vel at serverene åpner ved midnatt og derfor kansje litt spesielt ikke sant, akkuratt som eventen for åpningen av portalen i TBC

 

 

edit: for å ikke glemme dem som vil ha Collectors edition da ;D

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Forhåndsbestiller aldri lenger. Har endt opp flere ganger med at jeg har fått spillet flere dager etter release (Dette hendte også med wow retail release), selv med kjente sider som absoluttspill og komplett. Fikk faktisk 150kr voucher-ting når jeg klagde på at mass effect var for sent :D Tenker å stikke innom en butikk i byen ved åpningstid på launchdate, og ta en tidlig lunch :)

Lenke til kommentar

Tror nok det går greit å kjøpe fra butikk. I butikken jeg jobber hadde vi hvertfall mer enn nok TBC. Holdt sikkert i en måned hvertfall den første ladninga. Blizzard har vært flinke med å levere. Men VET jo ikke da.

 

Men det gjør man ikke med forhåndsbestilling heller... Kjipt om posten skulle fucke opp eller noe.

Lenke til kommentar
Noen her som har erfaring ved å forhåndsbestille fra gamezone? Lurer egentlig på om de pleier å sende ut noen dager før release, slik at jeg er klar når serverene åpnes:)

I utgangspunktet har de vel ikke "lov" til det, releasedato er releasedato, men jeg vet det skjer. Det får nok ikke noe særlig etterspill for butikken om de gjør det, så noen vil nok kanskje prøve seg.

 

Men - det er en grunn til at spillbutikker holder åpne over midnatt den dagen. Klokka 00.01 har de lov til å begynne å selge det. For å være sikret ville jeg bare dratt til en butikk. Mye kan skje i posten :)

Lenke til kommentar

Jeg har forhåndsbestilt fra www.cd-wow.com, men det er fordi det er billigere enn å kjøpe i Norge (£17 med kupong fra www.hotukdeals.com). Det kommer til å være lang kø i åpningsområdene i begynnelsen, så jeg kommer neppe til å gå til Northrend de første dagene. Det har derfor ikke så mye å si om jeg får det på dagen eller litt seinere.

Lenke til kommentar

Ved TBC release kjøpte jeg spillet i butikken rett over midnatt, og stakk hjem og installerte. Var rimelig laber FPS, det skal nevnes, men var litt morro å se nesten hele serveren på ett sted, foran portalen i Blasted Lands. Blei jo litt mye greier også, da jeg spiller på en PVP server :) Men morro var det absolutt.

 

Denne gangen må vi vel ta båt opp, så det blir jo ikke helt likt. Tror nok jeg bare drar det med på vei hjem fra jobben dagen etter denne gangen. Har jo egentlig begynt med WAR, men... må jo nesten sjekke ut detta her da :!:

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar
Ved TBC release kjøpte jeg spillet i butikken rett over midnatt, og stakk hjem og installerte. Var rimelig laber FPS, det skal nevnes, men var litt morro å se nesten hele serveren på ett sted, foran portalen i Blasted Lands. Blei jo litt mye greier også, da jeg spiller på en PVP server :) Men morro var det absolutt.

 

Denne gangen må vi vel ta båt opp, så det blir jo ikke helt likt. Tror nok jeg bare drar det med på vei hjem fra jobben dagen etter denne gangen. Har jo egentlig begynt med WAR, men... må jo nesten sjekke ut detta her da :!:

 

Jeg har alltid lurt på ... hvorfor blir Warhammer, age of Reckoning forkortet til WAR?

Warhammer Age Reckoning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...