Gå til innhold

Fallout 3 for PS3 underlegen 360utgaven!


SAS1984

Anbefalte innlegg

Jeg fatter ikke at det er mulig å bruke 3 sider på slike småting. Hva FAEN har det å si. Dette er så minimale detaljer at det vil aldri ødelegge for det gode spillet fallout 3 er.

 

At man begynner å lage diskusjoner utav at Hus (x) har bedre teskturer på xbox 360 enn ps3 er for meg helt underlig. Er det så jævlig viktig det huset, at det total ødelegger spillopplevelsen din?...

 

Er enig med Urgelol på et par ting. Ihvertfall det hvor langt multiplatform spill har kommet på ps3 iforhold til hvordan det var på starten. Flesteparten av spilla som kommer ut er identiske, med små forskjeller, som det alltid vil være.

 

Er bare så sjokkert for tiden hvordan alt, og da mener jeg alt handler om grafikk, og hvis det er noe forskjell mellom spill. Så er dere her og diskuterer fram og tilbake om hvem som er best. At det alltid har vært sånn (ædda bædda opplegg).

 

Jeg mener, gi nå faen og ta dere sammen. Oss gamere har aldri vært så heldige som det vi er nå. Spillene står på rekke og rad. Det er bare å velge fra sølvfat. Men isteden for å bruke tiden i spillene. Blir det dag ut og dag inn disktutert hvem spill som ser best ut osv...

 

Gi nå faen og nyt spillet, og vær fornøyd med valget ditt.

 

Fred ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og forresten. Jeg har ikke PS3, men jeg leser aldri gamespot anmeldelser etter at de sparket han "duden" (dere vet hvem jeg mener) for å gi kane & lynch lav score.

 

De folka der er så pro xbox 360 at jeg bli kvalm. Og husk, jeg har bare xbox. Føler også gametrailers.com er veldig pro xbox 360. Hver gang det er GT TV snakker de alltid positivt om xbox 360 og ikke så altfor positivt om ps3.

 

Og så gav de mgs4 en latterlig lav score. Har prøvd det, og det er det beste spillet jeg noensinne har spilt.

 

OG helt til slutt, beklager forbanna dårlig norsk, er xbox lan her, og det ble fort mange pils

Endret av mtnine FURY
Lenke til kommentar

Den evige pixelkrigen fortsetter sin vante gang ser jeg. Konsoll A viser to piksler bedre en Konsoll B og xbobten og Sdf braker sammen til en dyst de begge kommer til å tape. Hva er vitsen med å fremstille konsoll a enn konsoll b, er det for å hardnakket forsvare sitt egoistiske ego.

 

Kos dere med spillet istedet er mye bedre enn å sitte å krangle på ett forum.

Lenke til kommentar
Og forresten. Jeg har ikke PS3, men jeg leser aldri gamespot anmeldelser etter at de sparket han "duden" (dere vet hvem jeg mener) for å gi kane & lynch lav score.

 

De folka der er så pro xbox 360 at jeg bli kvalm. Og husk, jeg har bare xbox. Føler også gametrailers.com er veldig pro xbox 360. Hver gang det er GT TV snakker de alltid positivt om xbox 360 og ikke så altfor positivt om ps3.

 

Og så gav de mgs4 en latterlig lav score. Har prøvd det, og det er det beste spillet jeg noensinne har spilt.

 

OG helt til slutt, beklager forbanna dårlig norsk, er xbox lan her, og det ble fort mange pils

 

Så Gamespot er pro Xbox? Gametrailers også? Fordi de ga MGS4 en lav score i følge deg? Og hva det har å si at han fyren ble sparket fra Gamespot skjønner jeg ikke helt. Han var vel pro PS3 han da? Nei, dette var mye vissvass fra deg. Kanskje det heller kan ha noe med at PS3 for ente gang kommer dårligere ut enn 360? Nei, er vel mer sannsynlig at de lyver fordi de er så pro xbox. Og IGN. Kanskje du skal legge de på lista di over pro xbox siter også.

Lenke til kommentar
Og forresten. Jeg har ikke PS3, men jeg leser aldri gamespot anmeldelser etter at de sparket han "duden" (dere vet hvem jeg mener) for å gi kane & lynch lav score.

 

De folka der er så pro xbox 360 at jeg bli kvalm. Og husk, jeg har bare xbox. Føler også gametrailers.com er veldig pro xbox 360. Hver gang det er GT TV snakker de alltid positivt om xbox 360 og ikke så altfor positivt om ps3.

 

Og så gav de mgs4 en latterlig lav score. Har prøvd det, og det er det beste spillet jeg noensinne har spilt.

 

OG helt til slutt, beklager forbanna dårlig norsk, er xbox lan her, og det ble fort mange pils

 

Så Gamespot er pro Xbox? Gametrailers også? Fordi de ga MGS4 en lav score i følge deg? Og hva det har å si at han fyren ble sparket fra Gamespot skjønner jeg ikke helt. Han var vel pro PS3 han da? Nei, dette var mye vissvass fra deg. Kanskje det heller kan ha noe med at PS3 for ente gang kommer dårligere ut enn 360? Nei, er vel mer sannsynlig at de lyver fordi de er så pro xbox. Og IGN. Kanskje du skal legge de på lista di over pro xbox siter også.

 

Det vil si at Gamespot er korrupt. Gametrailers er også veldig negativ til PS3. Forstår ikke det... Syns PS3 har gjort det bra med GTA 4, Elder Scrolls Oblivion også GRID.

 

Alle husker vel dette: Youtube GRID. Gametrailers prøvde å lure fansen.

Endret av Klaizer
Lenke til kommentar
Og forresten. Jeg har ikke PS3, men jeg leser aldri gamespot anmeldelser etter at de sparket han "duden" (dere vet hvem jeg mener) for å gi kane & lynch lav score.

 

De folka der er så pro xbox 360 at jeg bli kvalm. Og husk, jeg har bare xbox. Føler også gametrailers.com er veldig pro xbox 360. Hver gang det er GT TV snakker de alltid positivt om xbox 360 og ikke så altfor positivt om ps3.

 

Og så gav de mgs4 en latterlig lav score. Har prøvd det, og det er det beste spillet jeg noensinne har spilt.

 

OG helt til slutt, beklager forbanna dårlig norsk, er xbox lan her, og det ble fort mange pils

 

Så Gamespot er pro Xbox? Gametrailers også? Fordi de ga MGS4 en lav score i følge deg? Og hva det har å si at han fyren ble sparket fra Gamespot skjønner jeg ikke helt. Han var vel pro PS3 han da? Nei, dette var mye vissvass fra deg. Kanskje det heller kan ha noe med at PS3 for ente gang kommer dårligere ut enn 360? Nei, er vel mer sannsynlig at de lyver fordi de er så pro xbox. Og IGN. Kanskje du skal legge de på lista di over pro xbox siter også.

 

Det vil si at Gamespot er korrupt. Gametrailers er også veldig negativ til PS3. Forstår ikke det... Syns PS3 har gjort det bra med GTA 4, Elder Scrolls Oblivion også GRID.

 

Alle husker vel dette: Youtube GRID. Gametrailers prøvde å lure fansen.

 

Var ikke det der bare en glipp da som de rettet på senere da? Grid er faktisk ganske mye bedre på 360, har spilt begge og frameraten er jevnere på 360. Eurogamer.net har jo haugevis av tester og 360 kommer jo omtrent alltid best ut der også. Er vel bare nok en korrupt site det også da. Begynner å bli mange nå.

Lenke til kommentar
Den evige pixelkrigen fortsetter sin vante gang ser jeg. Konsoll A viser to piksler bedre en Konsoll B og xbobten og Sdf braker sammen til en dyst de begge kommer til å tape. Hva er vitsen med å fremstille konsoll a enn konsoll b, er det for å hardnakket forsvare sitt egoistiske ego.

 

Kos dere med spillet istedet er mye bedre enn å sitte å krangle på ett forum.

 

Merksnodig nok når slike pixel kriger dukker opp sitter jeg og nynner "everything you can do I can do better, I can do everything better then you" etterfulgt av den vante "no you can/yes I can/no you can/yes I can Yes I can".

 

Jeg kan skjønne at enkelte har en geniun interesse for dette, men jeg tror ikke jeg er så langt unna om jeg sier at 98% av dem som joiner denne diskusjonen har et lite behov å fremheve sin konsoll som den beste noe som selvfølgelig er totalt latterlig ettersom de 2 enhetene ligger så likt at det blir en subjektiv mening, noe det forsåvidt er uansett.

 

Nei må si meg enig med appelsinen over.

Lenke til kommentar
Og forresten. Jeg har ikke PS3, men jeg leser aldri gamespot anmeldelser etter at de sparket han "duden" (dere vet hvem jeg mener) for å gi kane & lynch lav score.

 

De folka der er så pro xbox 360 at jeg bli kvalm. Og husk, jeg har bare xbox. Føler også gametrailers.com er veldig pro xbox 360. Hver gang det er GT TV snakker de alltid positivt om xbox 360 og ikke så altfor positivt om ps3.

 

Og så gav de mgs4 en latterlig lav score. Har prøvd det, og det er det beste spillet jeg noensinne har spilt.

 

OG helt til slutt, beklager forbanna dårlig norsk, er xbox lan her, og det ble fort mange pils

 

Så Gamespot er pro Xbox? Gametrailers også? Fordi de ga MGS4 en lav score i følge deg? Og hva det har å si at han fyren ble sparket fra Gamespot skjønner jeg ikke helt. Han var vel pro PS3 han da? Nei, dette var mye vissvass fra deg. Kanskje det heller kan ha noe med at PS3 for ente gang kommer dårligere ut enn 360? Nei, er vel mer sannsynlig at de lyver fordi de er så pro xbox. Og IGN. Kanskje du skal legge de på lista di over pro xbox siter også.

Du føler mye med ser jeg ;)

"http://kotaku.com/gaming/rumor/gamespot-ed...view-328244.php

 

So this guy, Jeff Gerstmann, is canned by Gamespot after giving Kane & Lynch a 6.0/10, fairly center-of-the-road for most console games but a severe hit to the image of an up-and-coming title. At the time, Eidos had been giving advertising dollars to Gamespot (specifically for Kane & Lynch, as a matter of fact) and "took issue" more with the tone of his review than the actual score (although that 6 couldn't have helped matters)."

 

Det er bare etter min oppfatning av at enkelte sider favoriserer den andre konsollen mer. Greit hvis jeg hadde PS3 og var sur pga dette, men det er jo ikke saken. Jeg har xbox. IGN er de eneste anmeldelsene jg leser, sammen med gamer sine. Skjønner ikke hva du gauler etter når du tydeligvis ikke har den fjerneste anning om hva du snakker om.

Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje ennå en del 360-eiere "gosser seg" litt over det faktum at Sony lovet så veldig mye mer med PS3 enn den til nå har greid å levere - samt det faktum at mange forumbrukere her og andre steder svelget det rått. Men så viser deg seg at såpass lenge etter PS3-release så er den ikke noe bedre.

 

Men.. nå har jeg ikke spilt Fallout 3 på PS3. Jeg skal fyre det opp på 360 senere i natt.

 

Jeg synes at det er greit at slike tråder som dette startes, det er grei info for oss som eier begge konsollene. Responsen er forsåvidt forutsigbar, noen benekter det og snakker om nærmest korrupte anmeldere, andre bagatelliserer det, forskjellene er da ikke sååå store - la oss være venner da, og andre igjen heller all den bensin på bålet som de bare kan - eller begynner snakke om andre PS3 spill som viser hvor hvor mye bedre enn 360 maskinen egentlig er.

 

Litt usikker på hva jeg selv gjør nå egentlig...bensin...eller Dr phil prat, eller hva.. Jeg skal ikke si at jeg ikke bryr meg. Synes det er synd egentlig. Men mest av alt er jeg glad jeg eier begge konsoller.

Endret av Skagen
Fjernet salgsannonse.
Lenke til kommentar

En ting jeg er enig i, sony lovde mye mer enn de har greid å holde. Men synes dette forsåvidt gjelder begge konsollene, men sony var verst.

 

Men til dere som diskuterer hvilken versjon som er best, jeg ser at noen har gitt x-box versjonen bedre karakter enn pc.

X-box er vinneren, kudos til alle x-box fans.

 

Til fanboys.

Uten konkurranse så vil vi forbruke tape, uansett om dere tilber konsollen som evt hadde vunnet.

Firmaene dere heier på driter i dere, og vil ha pengene deres.

Enkelt og greit.

 

Ett litt på kanten spørsmål. Viss man ta de "fineste" spilla til ps og x-box. Hvem vinner igrunnen? Uncharted ser bra ut, mgs4 ser veldig pent ut. Et av de spillene jeg har som jeg synes har fin grafikk på ps3'en.

Men hva heter konsollspillet med best grafikk osv? Er det ett spill som er best?

Endret av WaterMarked
Lenke til kommentar

Fikk Fallout 3 fra VGP tidligere i dag og har spilt noen timer nå. (PS3) Jeg har begge konsollene men kjøper som regel spill til ps3 da jeg elsker DS3 og kan flytte ps3n til begge tv'er uten å stress med kabel siden HDMI er så lett i forhold til komponent (den ene TVen må man bære ned for å se inngangen siden det er sånne oppover inngang). Alt i alt, ps3 passer bedre for meg. (Btw, har Cod 4 til begge konsollene og syns det så enda bedre ut på ps3n; mens med f.eks fifa 08 kunne jeg si at xbox hadde mye bedre grafikk; heldigvis fifa 09 har er nesten likt som viser meg at det blir bedre for ps3 nå)

 

Jeg har ikke opplevd noen problemer jeg i Fallout 3. Alt går smooth og jeg har det kjempe kjekt. Har til og med ikke disse problemene som "alle" erfarer at spillet crasher hvis du får notification om at venn er pålogget eller avlogget osv. Kanskje et par glitches eller noe liten, men har nesten ikke merket det. Så vi snakker ikke om store saker her, tror jeg ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Og forresten. Jeg har ikke PS3, men jeg leser aldri gamespot anmeldelser etter at de sparket han "duden" (dere vet hvem jeg mener) for å gi kane & lynch lav score.

 

De folka der er så pro xbox 360 at jeg bli kvalm. Og husk, jeg har bare xbox. Føler også gametrailers.com er veldig pro xbox 360. Hver gang det er GT TV snakker de alltid positivt om xbox 360 og ikke så altfor positivt om ps3.

 

Og så gav de mgs4 en latterlig lav score. Har prøvd det, og det er det beste spillet jeg noensinne har spilt.

 

OG helt til slutt, beklager forbanna dårlig norsk, er xbox lan her, og det ble fort mange pils

 

Så Gamespot er pro Xbox? Gametrailers også? Fordi de ga MGS4 en lav score i følge deg? Og hva det har å si at han fyren ble sparket fra Gamespot skjønner jeg ikke helt. Han var vel pro PS3 han da? Nei, dette var mye vissvass fra deg. Kanskje det heller kan ha noe med at PS3 for ente gang kommer dårligere ut enn 360? Nei, er vel mer sannsynlig at de lyver fordi de er så pro xbox. Og IGN. Kanskje du skal legge de på lista di over pro xbox siter også.

Du føler mye med ser jeg ;)

"http://kotaku.com/gaming/rumor/gamespot-ed...view-328244.php

 

So this guy, Jeff Gerstmann, is canned by Gamespot after giving Kane & Lynch a 6.0/10, fairly center-of-the-road for most console games but a severe hit to the image of an up-and-coming title. At the time, Eidos had been giving advertising dollars to Gamespot (specifically for Kane & Lynch, as a matter of fact) and "took issue" more with the tone of his review than the actual score (although that 6 couldn't have helped matters)."

 

Det er bare etter min oppfatning av at enkelte sider favoriserer den andre konsollen mer. Greit hvis jeg hadde PS3 og var sur pga dette, men det er jo ikke saken. Jeg har xbox. IGN er de eneste anmeldelsene jg leser, sammen med gamer sine. Skjønner ikke hva du gauler etter når du tydeligvis ikke har den fjerneste anning om hva du snakker om.

 

At Gamespot sparker han har din INGEN ting med dette her å gjøre? Det betyr liksom at Gamespot er pro Xbox eller noe? Tror ikke du har fått med deg hva diskusjonen handler om.

Endret av MagnarP
Lenke til kommentar

Når jeg studerer videoene, så synes selv at nedre halvdel av skjermen ser klart best ut på klipp fra PS3-versjonen overalt, mens øvre delen ser bedre ut på 360-versjonen. :-/

 

Hvis dette stemmer, så er jo PS3-versjonen best, fordi du stirrer hovedsaklig i bakken i dette spillet, når du ser etter utstyr.

 

PC-versjonen har jeg selv.

 

Vil uansett ikke anbefale 360-versjonen, selv om den har bedre prosent enn både PS3 og PC-versjonen på metarankingen, fordi at maurene sine rumper ikke glinser, ifølge screenshotset der i inlegg #40..

Dette er veldig viktig i Fallout, så det er viktig å velge en av versjonene som har glinsende maurromper. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Beklager hvis jeg strør salt i såret folkens..

 

Jeg har lest igjennom en del innlegg på denne tråden, men ga opp.. Har blitt utrolig lei fanboy prat. Personlig likte jeg X360 utrolig godt før i tiden, men kjøpte nylig en PS3. Grunnen til dette var lavere støynivå og et par andre småting.

 

Spørsmål: Er jeg dum hvis jeg kjøper Fallout til PS3? Jeg er fullstendig klar over den nevnte anmeldelsen i første post - men det er kun den eneste negative anmeldelsen jeg ha funnet? Jeg er ikke noen grafikkhore heller - forekommer det noen glitch - CARE! Det er spillets helhet jeg dømmer uansett.

 

Hva med faktorer som.. er X360 kontrolleren bedre i Fallout enn PS3 kontrolleren?

Jeg eier begge konsollene, men har svært lyst til å kjøpe dette til PS3. Har ventet lenge på et konstruktivt svar i tråden.. men så langt har det hovedsakelig vært fanboy-snakk.

 

"Min far er sterkere enn din"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...