Gå til innhold

Anmeldelse: Fallout 3 (PC/PS3)


Anbefalte innlegg

Heisann! Ny her i forumet, men har lest gamer.no anmeldelser og spill nytt de siste årene. Keep up the good work! :)

 

 

Anyway, gleder meg sinnsykt til Fallout 3. Jeg koste meg i utallige timer med oblivion(350 timer for å være eksakt ;)), og har store forventninger til Fallout. Er ikke sikker på om jeg er så hypa på den den mørke, sepia prega, post apokalyptiske stilen da. Er litt deprimerende. Digga den avslappa aromaterapi følelsen i Oblivion..deilig å bare koble av med.

 

Så er spørsmålet: Xbox 360 eller PS3 versjonen. Jeg leste dette på Giantbomb.com(en relativt ny side av han typen som uforventa ble sparket fra Gamespot.com) dette:

 

 

"The PlayStation 3 version is below the 360 version, by comparison. The level of detail when you're in the wasteland or other areas where you can see for great distances isn't quite as good, the game seems to be a bit more aliased, and the frame rate isn't as smooth. Plus, the PS3 version of the game doesn't have any trophy support (yet), and the game actually freezes every time a status message, such as "so and so is online" or "DUDE HOW DID U GET FALLOUT 3 EARLY!!!!???" is on-screen. That's bad enough to make you want to log out of the PlayStation Network before booting up the PS3 version of the game."

 

 

Høres ikke bra ut det med PS3 versjonen, men kan være at han overdriver litt..muligens litt Xbox 360 biased..?

 

I mitt tilfelle liker jeg begge konsollene på lik linje. Begge har ekslusiver som er verdt kjøp av begge to(gleder meg til Kingdom Hearts 3 for PS3 :D).

 

Det blir nok Fallout 3 på meg på fredag uansett. Kos dere folkens! :)

Endret av Sunhill87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er potensialet der? GPUen er vel svakere?

 

AtW

Det er vel sant men at the end of the day så stiller de mest grafiske imponerende titlene på ps3 med like god grafikk/fps (bedre vel?) som det beste på 360. Så det burde være fint mulig å trylle frem multiplatformer som kjører like godt på begge konsollene.

 

Men det ligger vel nok i at ps3'en er en røver å kode til.

Endret av Snerk
Lenke til kommentar

Ho ho, varmer opp med Fallout 2 på laptopen på vei til og fra jobben. Hyggelig å høre at F 3 har blitt et skikkelig bra spill. Gleder meg villt til torsdag. i tilleg dumpa Bioshock ned i postkassen. Jeg har snart en ukes ferie og det er fare for at hele uka går med til spilling istedet for reise. Har jeg et problem?

Lenke til kommentar

kompisen min sitter med 2k low ram, noen som vet om FO 3 vil gå greit med det? eller er det smart og kjøpe seg et 4 gig sett?

 

er det StarForce på spillet? Noen andre soill som har hatt dette(cossacks 2) har ikke virket på Vista pc-en min pga av StarForce. Kan dette være et problem med fall out?

 

Nei, ihvertfall ikke som de har gått ut med...

Det eneste de har sagt at de har av kopibeskyttelse er at den sjekker at DVD plata er i ved innstalasjon og oppstart av spillet..

 

Takk og lov :D

Lenke til kommentar
det er jo flott :thumbup: men er fortsatt veldig i tvil om jeg skal satse på pc eller ps3.....

 

PCPCPC!! (PC fan bigtime) :D

desuten, hvis du har en god PC så får du bedre grafikk, og hvis du ikke har det så har man jo modds osv :)

 

Men det sprørs jo uansett hva du er mest vant til da... RPG er til tider veldig morsomt og spille på PS3..

 

MUAHA 2 dager igjen!!

NY MATBOKS!!! YESHH!

Lenke til kommentar
det er jo flott :thumbup: men er fortsatt veldig i tvil om jeg skal satse på pc eller ps3.....

 

PCPCPC!! (PC fan bigtime) :D

desuten, hvis du har en god PC så får du bedre grafikk, og hvis du ikke har det så har man jo modds osv :)

 

Men det sprørs jo uansett hva du er mest vant til da... RPG er til tider veldig morsomt og spille på PS3..

 

MUAHA 2 dager igjen!!

NY MATBOKS!!! YESHH!

 

Er veldig for PC jeg og! Mye chillere med mus og tastatur, og da særlig med fps :D og med nyinnkjøpt monster pc tror jeg nok at jeg satser på PC....eneste bekymring er at spillet ikke skal virke, av en ellr annen grunn, som det har en lei tendens til :hmm:

Lenke til kommentar
Hmmm ser at dette ligger klar til preloading på steam. Men klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal kjøpe det på ps3 eller pc... Noen som har testet ps3 utgaven? Anmeldelsen gav ikke akkurat spesielle synspunkter om de 2 forskjellige versjonene de testet.

 

Fordelen med pc er jo at ekstrapakken kommer bare til Xbox360 og pc... I tillegg kommer det jo sikkert haugevis med mods til pc..

 

Jeg har kjøpt det på ps3 og laster det til pc :) Skal spille gjennom spillet som ond på pc og snill på ps3en :)

 

Hmm god ide!

 

Kjøpe det til ps3 og laste det til pc :p Gjør vel egentlig ikke noe veldig galt når jeg har betalt for spillet, men vil nyte det på to plattformer.

 

Flere nevnte det med hw, men vil tro jeg har hardware til å kjøre det på full pupp hele veien.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...